پیام تسلیت مدیر عامل شرکت مس به مناسبت شهادت هم‌وطنان در حرم شاهچراغ

در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ و تیراندازی به سوی زائران و نمازگزاران در کنار مضجع شریف، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیام تسلیت صادر کرد.
اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش مس پرس، علی رستمی با محکوم کردن اقدام تروریستی و وحشیانه در حرم حضرت احمد ابن موسی (ع) که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان گرانقدر شد، آن را نشانه زبونی و اضمحلال و سقوط دشمنان آسایش و امنیت مردم عزیز ایران دانست. وی، به خون غلطیدن نمازگزاران و زائران بی‌دفاع و شهادت مظلومانه آنان را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم گرانقدر ایران و همه خانواده‌های داغدار شهدا تسلیت گفت. مدیرعامل شرکت مس تاکید کرد، به فضل الهی این اقدام کور، برخورد قاطع و انتقام سخت از تروریست‌ها را در پی خواهد داشت تا کوردلان بدانند که دست‌درازی به این سرزمین بی‌پاسخ نخواهد ماند. پایان پیام/
ملی مس
18:42 - 6 آبان 1401

2 إعادة النشر
61 من المشاهدات


1 الإجابة