🔷مسئولان همچنان با مردم صحبت نمی کنند؟ علت قطع اینترنت را واضح بگوییدبعد از گذشت یک هفته از آشوب های اخیر ، هنوز مسئولی به طور واضح علت قطع اینترنت را با مردم در میان نگذاشت. البته که علت محدودیت ها برای طیف وسیعی از مردم قابل درک است اما همچنان مسئولی به صورت شفاف و واضح
علت این تصمیم را بامردم مطرح نکرد. اقدامی که می تواندبخش زیادی از اعتمادعمومی رابین مردم و مسئولین ترمیم کند.یکی از بزرگترین نقدهابه مسئولین جمهوری اسلامی ایران عدم شفاف سازی وصحبت بامردم فهیم و صبور ایران عزیز است که همچنان شاهد این کج سلیقگی وضعف آشکار دربین مسئولان مربوطه هستیمنگارنده: ابراهیمی
09:02 - 25 دی 1404
جامعه
سیاست داخلی
ارتباطات و فناوری اطلاعات




2 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌علی پارساپور‌
@aliparsapour25 دی 1404
در کنار توضیح چرایی عدم اتصال مجدد اینترنت ، باید آمار رسمی کشته شدگان را اعلام نمایند ( رسانه های خارج ایران ، آمار های وحشتناکی را بیان می کنند / خود خبرگزاری فارس ، با اشاره به ارقام , آن ها را دروغ دانسته است )

@user17452345665325 دی 1404
در پاسخ به
یه کارهایی کردن که نمی تونن واضح بگنمشکل همینه