هر وقت ایشان میاد فقط خسارت هست و یاد ترور می افتم اصلا به پاکستانی ها حس خوبی ندارم. دوست دشمن ما هستند نه برادر ما این باید در ذهن ما باشد. ایران گوهر و چراغ و مملکت امام زمان هست که هم تلاش به خاموش کردن آن دارند.
@user170910155389497251917 ساعت پیشدر پاسخ بههر وقت ایشان میاد فقط خسارت هست و یاد ترور می افتم اصلا به پاکستانی ها حس خوبی ندارم. دوست دشمن ما هستند نه برادر ما این باید در ذهن ما باشد. ایران گوهر و چراغ و مملکت امام زمان هست که هم تلاش به خاموش کردن آن دارند.