@MOSHKLEMA4 بهمن 1404در پاسخ بهسلام رافت اسلامی به اعدام
ایراد اساسی ایران در برخورد با فتنهگران این بود که نیروی انتظامی و بسیج را غیرمسلح به مصاف فتنهگران مسلح فرستاد و این هنر نیست و گاهی با افتخار میگویند که ما اجازه استفاده از سلاح را به نیروهای انتظامی و بسیج ندادیم، در حالی که مسلح نبودن نیروهای انتظامی و امنیتی وقتی فتنهگران مسلح هستند، هیچ اف…نمایش بیشتر
@m_hamza4 بهمن 1404در پاسخ بهلطفا حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/m_hamza/1769245011787441576هر حمایت یک قدم تا #اینترنت_آزاد_برای_همه می باشد.#اینترنت#اینترنت_بین_الملل#اینترنت_ازاد#اینترنت_آزاد#اینترنت_را_وصل_کنید…نمایش بیشترمطالبه مدیریت هوشمند زیرساخت ارتباطی کشور
مطالبهمطالبه مدیریت هوشمند زیرساخت ارتباطی کشور
۱. بیانیه کلان در عصر حکمرانی دادهها، رویکرد «قطع سراسری اینترنت» در مواقع بحرانی، نه تنها راهکاری امنیتی نیست، بلکه به دلیل اختلال در زیستبوم کسبوکار، آموزش و سلامت، خود به عاملی برای تشدید نارضایتی و آسیب به بدنه اقتصادی کشور تبدیل شده است. ما خواهان جایگزینی «انسداد سخت» با «پالایش هوشمند و تفکیکی» هستیم. امنیت واقعی در گرو قطع ارتباط نیست، بلکه در گرو مدیریت لایهبردار و صیانت از حقوق کاربران قانونی در کنار کنترل تهدیدات است. ۲. محورهای اصلی مطالبه (برنامه عملیاتی) ایجاد «سپیدنامه (White-List) ملی خدمات عامالمنفعه»: استخراج و ثبت تمامی پروتکلها و ابزارهای مرتبط با حوزه درمان (تلهمدیسین)، آموزش بینالمللی، مخازن دانش فنی و ابزارهای توسعه نرمافزار که ماهیت سیاسی ندارند، جهت تداوم دسترسی در هر شرایطی. تفکیک هوشمند ترافیک (Granular Management): بهجای خاموشی کامل شبکه، اعمال محدودیت صرفاً بر پلتفرمهای ابزاری آشوب، در حالی که دسترسی به سرویسهای حیاتی و حرفهای پایدار بماند. تضمین حقوقی «پایداری کسبوکارهای دیجیتال»: تدوین لایحهای که قطع اینترنت بینالملل را برای کسبوکارهای رسمی (دارای اینماد یا کد صنفی) ممنوع کرده و دولت را ملزم به جبران خسارت در صورت قطع غیرهوشمند کند. هوش مصنوعی در خدمت پدافند غیرعامل: استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین برای شناسایی رفتارهای مخرب در شبکه بهجای مجازات دستهجمعی تمام کاربران.
شورای اجرایی فناوری اطلاعات، نهاد محترم ریاست جمهوری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شورای امنیت کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای عالی فضای مجازی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش
@hassanov4 بهمن 1404در پاسخ بهایران یک اهرم فشار برای آمریکا هست.علیه کشورهای عربی تا بر کشورگشایی و اقدامات اسرائیل سرپوش گذاشته بشه و کشورهای عربی بگن اشکال نداره دشمن اصلی ما اسرائیل نیست .اما وقتی نقش ایران به پایان رسید تازه بازی اسرائیل با اعراب شروع میشه مرحله اول حکومت اسرائیل بر کل خاورمیانه، از پا درآوردن ایران هست
@Doustdar_Velayat4 بهمن 1404در پاسخ به وهموطنان عزیزباتوجه به تاکیدات مکرر رهبر عزیز انقلاب درخصوص مبارزه با نفوذ و بادرنظرگرفتن شبکههای پیچیده رژیم صهیون جهت ایجاد #اغتشاشات درکشور، باتوجه به سابقه تاریخی موساد در بکارگیری یهودیان، تقاضا میشود اینپویش را حمایتکنید.https://farsnews.ir/ShahrvandIranZamin/1768403380872821978مطالبهپیگیری نقش یهودیان متصل به موساد در اغتشاشات تروریستی و برخورد باآنها
درتمام عملیاتهای انجامشده توسط رژیم صهیونیستی در کشورهای جهان، اعماز آدمربایی، ترور، سرقت و...همواره مهمترین وقابلاعتمادترینافراد برای موساد وامثالهم، یهودیان ساکن کشور هدف بودهاند که در موساد تحتعنوان «سایان» شناخته، سازماندهی و هدایت میشوند. بدون تردید در اغتشاشات اخیر نیز مانند جنگ تحمیلی ۱۲روزه، بسیاری از امور مربوط به سازماندهی و هدایت تروریستها بهویژه تامین مالی و لجستیکی آنها اهمیت بسیار زیادی داشتهاست که قطعا برخی معدود یهودیان داخل کشور که حتی شماره تلفن بعضیاز آنها درلیست کشفشده از مامور موساد توسط گروه هکری حنظله وجودداشت و منتشرشد از مهمترین عوامل اجرای آن بودهاند. برخی از این یهودیان بصورت مخفیانه به سرزمینهای اشغالی رفتوآمد دارند و بررسی عملکرد و نقش احتمالی آنها در فتنه و اغتشاش اخیر و برخورد جدی و قاطع امنیتی و قضائی با این خائنین نهتنها یک مطالبه ملی، بلکه یک راهکار اجرایی مهم برای جلوگیری از وقوع فجایع تروریستی احتمالی در آینده است.
قوه قضائيه، دادستان کل کشور، رئیس محترم قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، سازمان اطلاعات فراجا (سافا)، حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئولنمایش گزارش
@user17091004263486557634 بهمن 1404در پاسخ بهخب این فقط یک معنی میده. منتظر شروع جنگ نباشیم که آمریکا توان پیروزی بر ایرلن را ندارد حتی اگر همه جای ایران را بمباران کند و باداین فرض که موشکی نداشتیم. چه برسد به اینکه موشکها و پهبادها آماده برای شلیک هستند. ایران جانم، روحم و وطنم، ایران ناموس من است و شهادت افتخارگ بازمانده جنگ تحمیلی