@user1781254636883 ساعت پیشدر پاسخ به60 روز زمان خوبیست تا اهداف زیر تکمیل شود :1.اتمام جام جهانی 2.پر شدن ذخایر نفتی 3.سوریه کردن لبنان 4.خلاصی کامل از حزب الله. 5.رقیق و خنثی کردن اورانیم 6.قطع درآمد و از بین بردن مدیریت در تنگه هرمز 7.جبران خسارت کشاورزان آمریکایی با پول ایران ! 8 . نبرد آخر و همه جانبه بدون داشتن پشتوانه منطقه ای
@ommateemam3 ساعت پیشدر پاسخ بهتنگه هرمز غیر قابل بازگشت است و با توهم آمریکا و غربزده های داخلی با هیچ شرایطی به حالت اول بر نمی گردد...
@user1707925469743 ساعت پیشدر پاسخ بهزمان می خردتا ذخایر نفتش را کامل کند، کمبود تسلیحاتش را جبران کند، حزب الله ضعیفتر شود، مدال قهرمان جام جهانی را بدهد، و در یک غافلگیری سران نظامی و سیاسی کشور را ترور کند ، در همین مدت کلی کارهای کشور از جمله مجلس شورای اسلامی تعطیل می ماند و متأسفانه ابزار قدرتمون رو معطل قولهای شیطان کرده ایم!!
@user17091006210467881633 ساعت پیشدر پاسخ بهدر پاسخ بهعالیجناب طریال! به نظر من طریال میتونه یه تلاش هوشمندانه درونزای از پایین به بالا برای حل یه مشکل لاینحل باشه. ایجاد یه زبان مشترک اقتصادی تویه مملکتی که پول ملیش لکنت گرفته و اینجور میشه تورم رو دور زد. عصای دست ریال و مردم و اقتصاد ملی یعنی همین.
@user1733732843833 ساعت پیشدر پاسخ بهاصلا نگران نباشید . ما نخبگانی داریم که راهی و تدابیری برای برقراری دوباره ارتباط پیدا میکنند.
@Abbas_N1103 ساعت پیشدر پاسخ بهمگه الان تو توافق هستن؟قانون چسبندگی به مذاکرات نه تنها مذاکره کنندگان رو رسوا میکنه بلکه قاعدتا همین آقایون خودشون سوژه ترور اسرائیل هستن ولی بی فکری الانشون در فرصت دادن به دشمن اینارو بجای شهدای آینده به تلفات جنگ خود خواسته تبدیل خواهد کرد!
@Amin_Y3 ساعت پیشدر پاسخ بهکاخ سفید این ادعاها را تکذیب کرده و مدعی شده که ترامپ «همیشه با حسن نیت عمل میکند و به تعهدات خود پایبند است.»🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣پدرس...های ابلیسزاده
@mani_e2 ساعت پیشدر پاسخ بهگفته شاید و کاخ سفید تکذیب کردهولی همین احتمال که تکذیب شده میشه مبنای تحلیل یک عدهخیلی جالب است
@user17091015650924216592 ساعت پیشدر پاسخ بهاصلا تو فکر کن که نظام سلطه به تعهدش پایبند باشه و حسن نیت داشته باشه ..در طول تاریخ بشریت سابقه نداشته.به قول شهید امیر کبیر : رو قوی باش اگر راحت جهان طلبی
@Mehrayin2 ساعت پیشدر پاسخ بهمطالبهدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید امام
امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و بهصورت سهفوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهمتر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریختهشدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
0100گزارش از مطالبه
@user17091012419388395212 ساعت پیشدر پاسخ بهعزیز بعد انتخابات آیا نیاز به نفت و تنگه هرمز و منابع نفتی خاور میانه که همگی در تیررس ایران هستند از بین می رود؟نه دوست عزیز دیگر جنگی به سبکی که روی داد واقع نخواهد شد اما ما هم به بازدارندگی نرسیده ایم تنها راه بازدارندگی استقرار سلاح های اتمی روسیه در ایران مانند بلاروس است