فعلا که عراق نفت در برابر غذا بود!ما به لطف غربگدا ها علاوه بر نفت در برابر غذا، پول تنگه هم در برابر غذا شدیم!!
@Abbas_N1102 روز پیشدر پاسخ بهفعلا که عراق نفت در برابر غذا بود!ما به لطف غربگدا ها علاوه بر نفت در برابر غذا، پول تنگه هم در برابر غذا شدیم!!
@user1775859918612 روز پیشدر پاسخ بهآقا مذاکره نککککن.این نفت هایی که میخوای بدون تحریم بفروشی، این پول هایی که قرار نیست آزاد شه، اگر هم آزاد شه، هیچ دردی از مملکت رو دوا نمیکنه. این پولا و مبالغ یک جوکه فقط.هدف فقط بازدی از سایت هسته ای، کشیدن اورانیوم با مذاکره یا با حمله. آخرش هم لیبی و قذافی. نکنید. این پولا مبلغی نیست که ...
@user1775859918612 روز پیشدر پاسخ بهراس میگه آمریکا، واقعا هدفش فقط عدم گسترش سلاح های هسته ای هست. بیچاره تو عضو NPT هستی، بگو من فقط با آژانس مذاکره میکنم ولی به شرط رفع تحریم های اروپایی.در هر بازدید یک قسمتی از تحریم ها، رفع تحریم بدون بازگشت (یا ماشه یا هر کوفت و زهرماری که کردن تو مذاکره کننده اولی).خجالت بکشید، انقدر ذلیل ...
@user1775859918612 روز پیشدر پاسخ بهناگفته نمونه، ما ملت یک سپر انسانی از تاسیسات هسته ای مان که متعلق به ملت است و با بیت المال ساخته شده است، خواهیم ساخت تا از چشم و دید هر متجاوز در امان باشه.حالا تصمیم با شماست. اگر قراره بدون اینکه تکلیف غنی سازی ملت معلوم شه، و گوش NPT پیچونده شه اجازه بازدید بدی، ملت رو روبروت خواهی یافت.