@AmirR_Charostad9 اردیبهشت 1405چی شد ازگل؟!چی شد پس؟!اون سگ زرد پدوفیل،کودک خوار،قمارباز،زن******************** و... باید دیر یا زود شکست رو قبول کنه. که میکنه،چون مجبوره، الان نفت برنت شد ۱۲۰ دلار، تازه نفت فیزیکی اختلاف ۳۰ دلاری داره. این کثافت هزار پدر باید عمر سیاسیش تمام بشه، استیضاحش کنند رو ببرنش دادگاه.
@News_ir9 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکدام دنیا ما را به نقض حقوق بشر محکوم میکند؟
در دنیا کشورهایی وجود دارند که زیر ۱۰۰ سال عمر داشته و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند و با سیاست های پلید آمریکا تشکیل شده و هم اکنون عضو سازمان ملل هستند و هر کدام یک حق رای دارند.نمایش گزارش
@user1776534190149 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخارج نمیشود. مجبور به فرار شده است. جای موشکهای قبلی هنوز درد میکنه
@user17759058567510 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاگه اینترنت سفید داریم تو جمع دوستان یه چکی بکنه ببینه تو شیپ رادار الان کجاست. تو آخرین اخبار بیشتر به نظر میومد آماده درگیری تو باب المندب هست تا خروج از منطقه
@Vatanparast_sabour10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنرووووووو...کجااا میری؟میخوایم بزنیمت این سری که غرق بشی...غرق شدن که ترس نداره،بمون غرق میشی برای همیشه از عملیات خارج میشی همراه با پرسنلت😂😂
@NewIran10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمطالبهلزوم ایجاد دادگاههای تخصصی ساختوساز مسکن
بزرگترین بخش اشتغال در کشور ؛ ساخت و ساز است . برای تولید مسکن سرمایه گذاری زیادی لازم است ولی به دلیل بزرگ بودن حجم سرمایه گذاری گاهی افراد مجبور به مشارکت در ساخت میشوند. اما اگر بین سازنده و مالک زمین در مشارکت در ساخت مشکل بوجود بیاید یک دادگاه برای رسیدگی ورای نهایی چندین سال و گاهی ده ها سال طول میکشد . عملاً همین ترس باعث شده رغبت در مشارکت پایین باشد . چه میزان زمین و مسکن کلنگی هست که افراد مایل به مشارکت هستند ولی کسی به دلیل دادگاه های طولانی جرات مشارکت کردن ندارند قوه قضاییه باید دادگاه های تخصصی ایجاد کند . مثلاً دادگاه ویژه ساخت و ساز و اینگونه پرونده ها ؛ خارج از نوبت و بفوریت رسیدگی شود . یک پروژه ساختمانی شش واحدی برای پنجاه نفر مستقیم ایجاد اشتغال میکند یعنی همین باعث میشود حجم عظیمی از سرمایه بالقوه که زمین ها و خانه های کلنگی هستند به سرمایه مولد تولید تبدیل شود
قوه قضائیه، وزارت کشور شهرداری ها
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@poyan136910 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیکبار که از مالاکا داشتیم سمت دریای چین می رفتیم این جرالد فورد داشت از سمت مقابل می رفت به سمت خلیج بنگالای کاش همون موقع کشتی رو میکوبیدم بهش شرش رو از سر دنیا کم میکردم حیف شد
@Dr_h_toomari10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفیلم| افزایش درآمدهای نفتی تا بحران پاسخگویی در جنگ!؟
🇮🇷با مردم بیش از پیش صحبت کنیم، دغدعههایشان برایمان عزیزتر باشد، این مردم مبعوث شده تنها دلیل برتر پیروزی هستند.♦️دکتر #هادی_طوماری استاد علوم ارتباطات از خلأ اطلاعرسانی دولت تا ضعف در کنترل بازار و افزایش درآمدهای نفتی میگوید؛۹۳ MB
@RasoolSaeedNejad10 اردیبهشت 1405سریال کمدی شده این جرالد فوردیا برویا بیااین قایم موشک بازیا چیهاگه جرأت رویارویی با ایران و یمن و حزب الله رو نداری، مجبورت نکردن از هزار کیلومتر اونورتر آبروی خودت رو ببری.۴ تا فیلم هالیوودی ساختن خودشون باورشون شده که خفنن!!اون واسه فیلماس.
@pejmaaan10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکشتی های ایران اونور تنگه قبل از ورود به محاصره دارن نفت رو کشتی به کشتی به قیمت هر بشکه 150 دلار میفروشن 😁بعد ترامپ میگه ایران باید بگه تسلیم شدم و کم آوردم !! 😁خودش رو مسخره خاص و عام کرده تو دنیا .جکی نیست که تا حالا دربارش ساخته نشده باشه ناوم ناوم این بود ناوت ؟؟ بووق تو ناوت 😁🇮🇷
@user17691126072010 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفکر و برآوردم اینه یه درگیری سوم هم با آمریکا و اسراییل داریم که نزدیکه ولی مدت درگیریش کوتاهه شاید نهایتا یک هفته و بعدش جنگ پایان میگیره
@Saeed310 اردیبهشت 1405در پاسخ به🎥️اعتراف افسر ارشد سابق سیا | شکست آمریکا و اسرائیل؛ ایران قدرتمندتر از همیشه 👤گلن کارل، افسر پیشین عملیات مخفی در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، در گفتوگو با بیبیسی:🟡«حمله به ایران نسنجیده بود و ما به هیچیک از اهداف خود نرسیدیم و نفوذ ایران در تنگه هرمز و کشورهای منطقه بیش از گذشته تقویت ش…نمایش بیشتر۷ MB
@user17658788466310 اردیبهشت 1405جرالد فورد بدون رای آوردن حدود ۲ سال رییس جمهور بود یه ناو قلابی هم به نامش زدن 😆