سفر عراقچی به پاکستان همزمان با حضور ویتکاف و کوشنر؛ مذاکره‌ای در کار نیست

منابع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ایران (شعام) تأکید کرده‌اند که «هیچ مذاکره‌ای با آمریکا قرار نیست انجام شود.»
در شرایطی که فرستادگان ویژه آمریکا در امور ایران، استیو ویتکاف و جرد کوشنر، ادعا کردند برای از سرگیری مذاکرات آتش‌بس وارد پاکستان شده‌اند، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران نیز در چارچوب یک سفر منطقه‌ای راهی این کشور شده است.این همزمانی در حالی رخ می‌دهد که منابع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ایران (شعام) تأکید کرده‌اند که «هیچ مذاکره‌ای با آمریکا قرار نیست انجام شود.»وزارت امور خارجه آمریکا (کاخ سفید) پیشتر اعلام کرده بود که ویتکاف و کوشنر برای دیدار با عراقچی به پاکستان سفر میکنند تا درباره آتش‌بس شکننده میان دو طرف گفتگو کنند. با این حال، تیم دیپلماتیک ایران، هدف از این سفر را «دوطرفه و در پاسخ به سفر قبلی ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان به تهران» عنوان کرده است.ژنرال عاصم منیر هفته گذشته در صدر هیئتی بلندپایه به ایران سفر کرده و با مقامات ارشد کشورمان از جمله شخص عراقچی دیدار و بر لزوم صلح پایدار تأکید کرده بود. بر اساس اعلام رسمی، سفر کنونی وزیر خارجه ایران در ادامه رایزنی‌های دوجانبه با اسلام‌آباد و کاملاً مستقل از برنامه سفر هیئت آمریکایی انجام می‌شود. پیشتر نیز سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرده بود که هرگونه تصمیم‌گیری درباره مذاکره با آمریکا، صرفاً بر اساس منافع ملی و در زمان مقتضی انجام خواهد شد. #آمریکا #ترکیه
22:50 - 4 اردیبهشت 1405
سیاست خارجی
آمریکا و اروپا
غرب آسیا




109 پاسخ

@user1758169981644 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ت
تنها

@user175816998164  •  13 فروردین 1405

مطالبه

پیشنهاد حذف کنکور در سال جاری برای شرایط پیش آمده

با توجه به شرایط پیش آمده و جنگ هایی که رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم تروریستی آمریکا بر ما تحمیل کرد واقعا تمرکز بر روی کنکوری که خودش در حالت عادی واقعا مورد تایید آموزش و پرورش و تمام دلسوزان عرصه آموزش نیست،چه برسد به امسال که واقعا تمرکز بر روی تست در خیلی از مناطق کشور واقعا امکان پذیر نبوده است. در ضمن واقعا رفتن به حوزه در این شرایط سخت هست برای دانش آموزان و خانواده ها و مراقبین حوزه چون از نظر این این رژیم های پلید هیچ خط قرمزی و هیچ قانونی اهمیتی ندارد.واقعا بعید نیست حوزه ها هدف قرار دهند. درخواست بررسی این درخواست داریم. با تشکر

آموزش و پرورش، جناب علیرضا کاظمی، وزیر محترم آموزش و پرورش، سازمان سنجش و آموزش کشور، آقای محسن زارعی (رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش )

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌Amir Za‌
@Amirz4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌Amir Za‌
Amir Za

@Amirz  •  4 اردیبهشت 1405

سکوت رسانه در مقابل بچه های ایران !
مطالبه

وقتی اشک‌ها سیاسی می‌شوند: سلبریتی‌ها و سکوت معنادار در برابر ماکان نصیری

در روزهایی که سلبریتی‌ها و چهره‌های پرنفوذ رسانه‌ای، غالباً با واکنشی سریع به مسائل اقتصادی، اجتماعی و حتی مشکلات اینترنت، احساسات خود را ابراز کرده و گاهی اشک می‌ریزند، شاهد سکوتی معنادار در قبال شهادت ماکان نصیری، دانش‌آموز شجاع دبستان شجره طیبه میناب هستیم. مادری چشم‌انتظار که همچنان با دلتنگی، پیکر فرزندش را که به شهادت رسیده، جستجو می‌کند و با بغض می‌گوید: «ماکان مادر، تو را به خدا برگرد. این در حالی است که حتی یک استوری ساده نیز از سوی بسیاری از این چهره‌ها منتشر نشده است. این سکوت، سوالات جدی را در خصوص انگیزه‌ها و اولویت‌های این افراد مطرح می‌کند. آیا صدای مردم و مسائل اساسی جامعه تنها زمانی اهمیت دارد که پای منافع شخصی یا موج‌سواری رسانه‌ای در میان باشد؟

سلبریتی ها، همه رسانه ها

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌علیدوست‌
@Aliidoost4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
خدایا آخر و عاقبت ما را با این دولت و این پنهان ‌کاری‌هاشون ختم به خیر کن. این سفرها با نیت مذاکره انجام میشه و اون هم مذاکراتی که پالس ضعف و پالس سازش به دشمن داده میشه. آخرش هم ادعا میکنند که همش با نظر مثبت مقام رهبری بوده. اینها با مردم صادق نیستند.

@user1777017555794 اردیبهشت 1405
لطفا به شعور ما توهین نکنید ، کوشنر و ویتکاف دقیقا چه غلطی میخوان بکنن تو پاکستان همزمان با سفر عراقچی ، شاید این همه مسافت از امریکا اومدن با نخست وزیر پاکستان یه دست پینگ پنگ بازی کنن و برگردن ؟

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@Nafass4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
باشه ؛ شما راست میگی! واقعا متاسفم که مردم رو نامحرم و نا .... حساب کردن!!!!

@Yahossin1104 اردیبهشت 1405
میشه بگيد رفتی چیکار ، شما که یا با تویت کردن یا با رفتن به مذاکره‌ خرابکاری می کنید به خدا شما کاری نکنید کار خودش درست میشه

@user17090999954203686654 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چقدر جالبه که اتفاقی همزمان شده اند ...ما هم طبق معمول عر عر

@user1768582925574 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حالا سری قبلیم رفتید علنی مذاکره کردید چی شد خب الانم بگید از چی میترسید

@B999Y4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دوربین مخفی؟؟؟واقعا؟

@user170816291634 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
احتمالا برای شرکت تو مزایده بازار دام اسلام آباد اومدن که یهویی عراقچی رو میبینه میگن عباس آقا اورانیومی چیزی ندارید .لطفا به شعور ما توهین نکنید

@user17091005277818961714 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
میخواید برید مذاکره بریدچرا مردمو احمق فرض میکنیداین الان چه تیتریهمسخرشو درآورید همه خبرگزاری ها با هم

تصویر نمایه‌ی ‌فقط انتقاد‌
@montaghed_sakht4 اردیبهشت 1405
چقدر مسئولین ما ساده هستن . دقیقا شب شنبه دقیقا زمان بسته شدن بازار که بازار ممکنه از ترس شروع جنگ در روزهای تعطیل افزایش قیمتدداشته باشه. مسئولین ما خبر سفر عراقچی رو‌ منتشر میکنن تا مانع افزایش قیمت ها قبل از تعطیلی بازار شوند . واقعا بی عقلید. امید به کی بستیم. متاسفم براتون که انقدر بی تدبیرید

تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
@News_ir4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
بهروز حسین زاده

@News_ir  •  4 اردیبهشت 1405

آمریکا با خدم و حشم در خلیج فارس مستقر شد

برای اولین‌بار بعد از چند دهه اخیر، سه‌ ناو هواپیمابر آمریکا همزمان در خاورمیانه درحال عملیات هستند. این ناوها یعنی USS Abraham Lincoln، USS Gerald R. Ford و USS George H.W. Bush با کل نیروهایشان روی‌هم رفته، بالای 200 فروند هواپیما و حدود 15 هزار نفر نیروی دریایی و تفنگدار می باشد.

نمایش گزارش


@user1775626724574 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مهد کودکه به خدا

@user1768578029774 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تا وقتی نیروهای مسلح ایران هستند،هیچ نگرانی بابت مذاکره و گفت‌و‌گو وجود ندارد.اگر سیاسیون بخواهند به ذلت تن بدهند آنها هرگز اجازه این کار را نخواهند داد

@user17091005277818961714 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
هیچکس نمیگه تا ابد جنگ و ویرانی که حالا دزدکی میرید مذاکرهمذاکره کنید ما میگیم وقتی چوب رو بالا نگه داشته و با قلدری میگه نه غرامتی میدیم نه پولی آزاد میکنیم نه غنی سازی و اورانیوم هم میگیریمزنده اید توافق کنید، نکنید عصر حجرما میگیم دولا نرید مذاکرهخواسته زیادیه ۴۰ سال تحریم کشیدیم؟

@ss77774 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ای بی سی نیوز به نقل از یک مقام دولتی پاکستان: هیئت های آمریکایی و ایرانی جلسات جداگانه ای با مقامات پاکستانی برگزار خواهند کرد.🔹اگر جلسات جداگانه به خوبی پیش برود، ممکن است روز یکشنبه دیدار رو در رو داشته باشند.