ما مردم همچون روزهای گذشته ، پشت نیروهای مسلح و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام وحدت را به زبان می آوریم :نمایش گزارش
@HajAmir3134 اردیبهشت 1405در پاسخ بهما مردم همچون روزهای گذشته ، پشت نیروهای مسلح و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام وحدت را به زبان می آوریم :نمایش گزارش
@user1776759562434 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین بشر تباه کامله بالا سسی شده احتمالا پایین شاشی 😂به قول یکی بابا فاضل بودو فرزند شده فاضلاب
@user1776428037694 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین ملعون به درد تمیز کردن تختخواب تام مورلی با... هم نمیخوره🤣🤣🤣🤣
@Kamran_Moridi4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر این یکی دو سال اخیر یجوری آبروی رضا پهلوی در دنیا رفته و خراب شده، که اگر سلطنت طلبها هر کاری هم بکنن نمیتونن درستش کنن 🤣😂
@user1776431510494 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمن اونهایی که دنبال این سس خرسی افتادن رو نمیتونم درک کنم چطور میشه هم دنبال دموکراسی و آزادی بود هم دنبال سلطنت طلبی این بشر سابقه اداره یه بقالی رو نداره بعد میخواد یه مملکت رو اداره کنه؟ طرف از حریم خونه خودش نمیتونه دفاع کنه در مقابل تام مورلی اونوقت چطور میخواد از تمامیت ارضی دفاع کنه؟
@user1753604103344 اردیبهشت 1405خوشم میاد اخبار تو فارس حسابی گلچین میشن یعنی قشنگ خبرنگارای فارس خیلی میگردن توی روزنامه های حزب های مختلف که مناسب ترین اخبار رو کهحس پیروزی رو بدن رو پیدا کنن مرسی که همیشه خوشحال نگهمون میداری ما عاشق این دنیای تو سرمون هستیم
@user1768582657394 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیه سوال. الان که کشورهای اروپایی مثل همین آلمان عزیز اینقدر هوای ما رو دارن و از نظام دفاع میکنن، چرا ما رابطه خوبی باهاشون نداریم؟
@Aboo_hosein_k4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمیگه حمله.. حمله میکنیممیگه آتش بس، حمله نمیکنیممیگه مذاکره میریم پاکستانمیگه محاصره، کاری نمیکنیمپهباد میفرسته، تقیه میکنیم...آقا قرار بر انتقام و فرار امریکا از منطقه و نابودی اسرائیل بودا...اقلا حالا که امت میدان رو داره، علی رغم تورم وحشتناک.. کوتاه نیاین#مرگ_بر_سازشگر#بزن_که_خوب_میزنی
@Javatibnd4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدلقک و مزدور بی شرف کسی ک ب خاطر زخمی شدن ۳ سرباز امریکایی آه حسرت و اشک ریخت اما برای این همه طفل معصوم و زن و بچه بی گناه ایرانی و نابودی زیر ساخت ها حاظر نشد ی جمله بگه فقط برای کسانی متاسفم ک برای این جونور مزدور صهیون تره خورد میکردن ننگتان باد قطعا تقاص خیانت هایتان ب این ملت شریف پس خواهید
@IIIIRRRAAN4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین الدنگ رو رسانه های اسرائیلی بزرگش کردن، کسی بُز دست این کودن نمیداد..این پُ ف یوز فقط داره تلاش میکنه برگرده انتقام آوارگی ۴۸ ساله اون مادر پیر خرفت و خود قرمساقش رو از مردم ایران بگیره..کینه ای در وجود این خاندان به درد نخوره ، مفت خور ، وطن فروش هست که فقط با ریختن خون این مردم آروم میگیره
@user1775156239314 اردیبهشت 1405در پاسخ بهرضا پهلوی اگر مهاجم فوتبال هم بود باز هم هیچی نمیشد چون دماغش همیشه در افساید بود و هیچ وقت نمیتوانست گل بزند
@user1768472705604 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمرده پدرشو هم آمریکا قبول نکرد چقدر آدم میتونه بی ذات و بی هویت باشه چقدر جوان بخاطر افکار شیطانی این شخص جونشونو از دست دادن چقدر دختر بخاطر افکار پلید این شخص شهید شدن
@Mahdi13614 اردیبهشت 1405این دلقک دست پخت موسادمثل بادکنک بادش کردند و حالا ترکیده و به زباله دان تاریخ پیوست قبل پروژه شدن توسط موساد ۱۲ عدد فالوور داشت
@human4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهقشنگ میگردید یه ادم چپ سوسیالیست که با پهلوی ها مشکل داره رو پیدا میکنید حرفاشو نقل قول میکنید اینجا. من طرفدارش نیستم ولی اتفاقا چهره اروم یارو تیتر شده همه جا و داره تحسین میگیره. اونم ادمی که یه ماهه همه جا دارن دعوتش میکنن.