حق دخالت در امور جهان مختص و منحصر به کاظمیون است و لاغیر... #حسین_کاظمی
@Hekim_Kazimi_Avsar1 بهمن 1404تعليقًا علىحق دخالت در امور جهان مختص و منحصر به کاظمیون است و لاغیر... #حسین_کاظمی
@HeydarKarrar1 بهمن 1404تعليقًا علىهنوز به اینکه تنها راه نجات و مقابله حمله پیشدستانه است نرسیدید؟
@user1768835008561 بهمن 1404تعليقًا علىواقعیتو گفت ب همه هم پیمانان خودش حال میده هر کس با آمریکا هم پیمان شده اقتثادش از این دو ب اون رو شده کره جنوبی کانادا ژاپن عربستان و خیلی های دیگه
@MasjedAgain6669991 بهمن 1404و بالاخره ان شالله داریم به روزهای مکافات عمل آنگلوساکسنی و فرو ریختن تکبر غربی می رسیم. بقدری بی غیرتی در این جوامع ریشه دوانده که دیگر هر حرفی بشنوند تکانشان نمی دهد. بتاز ترامپ که تو دُم عقربی..
@user1768835008561 بهمن 1404تعليقًا علىیه عده اینجا حرف از حمله پیش دستانه میزنند با کدوم سلاح و اقتصاد میخای جنگ کنی اینا فکر کردن جنگ سیکیم خیاریه هنوز یه موشک نقطه زن نداریم اونوقت طرف دورتادور ما پایگاه داره ناو داره فکر کردید براحتی میشه ب ناو موشک دارای لایه های دفاعیه الان جنگ الکارونیکه نه جنگ چریکی حتی اگه چریکی هم باشه ما توان
@user17091000330208043761 بهمن 1404تعليقًا علىمثلا ما جنگ جهانی که مناسبات جهان تنظیم میشد بیطرف بودیم و قلیان دوسیب نعناع میکشیدیم، آیا بیطرف بودن نشانه شایستگی ما بود؟
@HAMEDSHA1 بهمن 1404تعليقًا علىوقتی قدرت اول سیاسی اقتصادی و نظامی جهان باشی همینطور حرف میزنی. در جهان باستان ایران و روم و بعدها عثمانی و انگلیس و فرانسه. این حرف ها طبیعیه. هیچ چیزی مثل واقع گرایی و دوری از توهم نمیتونه به ایران کمک کنه. تنها راه برون از وضعیت داخلی و خارجی برای ایران، بازگشت به مردم است نه گروهی خاص
@dooste_khoob1 بهمن 1404تعليقًا علىسرنگونیت انشاءالله نزدیکه، مردک دیوانه.تو نماد نظام فاسد آمریکا هستی.بدبخت به کشور و مردمی که تو رییسجمهورش باشی.
@user1768287271841 بهمن 1404تعليقًا على
@RangeSapzeparcham1 بهمن 1404تعليقًا علىاتفاقا خیلی حرفای خوبی زد!گفت حتی اگر اروپا باشید شریک آمریکا نیستید، مدیون آمریکا هستید.کلاتو قاضی کن جهان سومی عزیز.