6 اسفند 1404

چرا با جنگ علیه ایران باید جان سربازانمان را به خطر بیاندازیم

فعال رسانه‌ای آمریکایی:من واقعاً دوست دارم یک سیاستمدار به این سؤال جواب دهد که اصلاً چرا ما با ایران رابطه بدی داریم؟تنها دلیلی که ما با ایران رابطه بدی داریم، اسرائیل است؛ این تنها دلیل موجود است.ما می‌خواهیم جان سربازانمان را به خطر بیاندازیم اما برای چه؟ برای اینکه نفعی به ما در آمریکا برس…نمایش بیشتر
تصویر نمایه‌ی ‌کاوش مدیا‌
کاوش مدیاتایید شده

@kavoshmedia  •  3 اسفند 1404

چرا با جنگ علیه ایران سربازانمان را فدای اسرائیل کنیم؟

فعال رسانه‌ای آمریکایی: من واقعاً دوست دارم یک سیاستمدار به این سؤال جواب دهد که اصلاً چرا ما با ایران رابطه بدی داریم؟/تنها دلیلی که ما با ایران رابطه بدی داریم، اسرائیل است؛ این تنها دلیل موجود است.
۸ MB

نمایش گزارش

ضمن تشکر از مدافعان عزیز وطن، امیدواریم هرچه سریع تر صلح برقرار بشه، در غیر اینصورت کشور از نظر اقتصادی و زیرساختی بسیار آسیب خواهد دید. ما باید به فردای جنگ هم فکر کنیم.#جنگ_رمضان #ایران #اینترنت #جنگ #صلح
17:50 - 13 فروردین 1405

4470 بازدید