17 دی 1403

هشدار ۸۰۰ استاد حوزه علميه درباره افزايش سلطه سايبری دشمنان

۸۰۰ نفر از اساتيد حوزه‌های علميه کشور، در نامه‌ای به رئیس جمهور ضمن حمايت از مواضع مقام معظم رهبری و نامه بيش از 2 هزار استاد دانشگاه درباره فضای مجازی، خواستار حکمرانی قانونمند در فضای مجازی و رفع سلطه سايبري دشمنان شدند.
800 تا اساتید حوزه علمیه گله مند از فضای سایبری به جای هشدار بهتر نیست هر کدام به فقط 5 نفر از شاگردانشان تکلیف عملی حضور در فضای مجازی دهند تا یه گردان مجازی علیه دشمن در این فضای سایبری تشکیل بشه ؟ تهدیدها میتونن فرصت شوند با سازماندهی مناسب و چشم انداز بلند مدت . به نظر من ر مسجدی میتونه به گردان فضای مجازی بپیونده و این همه هزینه بیخود پول بییت المال برای بنر تبریک و تسلیت بهتره حذف و سرمایه گذاری بشه توی تشکیل گردان های فضای مجازی البته گرداب بچه های سپاه هست ولی واقعا نه جوابگو هست و نه به درد میخورد...
12:25 - 17 دی 1403

4 واکنش
1291 بازدید



1 پاسخ

در پاسخ به و
پنج نفر که هیچ حتی یک میلیارد نفر هم جمع بشه، هیچ پاسخی برای فیلم و عکس مستجهن و یا مبتذل وجود نداره. اثرگذاری اونها از جنس دیگه هست. ضمن اینکه گردش و انتشار محتوا در نهایت دست کسی هست که مدیریت سکو رو داره. یک میلیارد نفر هم که باشید با یک کلیک میتونه حذف کنه محتوا و یا حساب کاربری و ... رو.البته …نمایش بیشتر