@user170910042493269772729 دسامبر 2025فعلا که یک عده با نقاب انقلابی شدن میدان دار زمین زدن دولت،فکر میکنن اگر این دولت زمین بخوره شخص مورد نظر اونا که هرگز و در هیچ انتخاباتی برنده نشده،میشه رئیس جمهور ولی غافل از این هستن که نظام و کشور به ورطه نابودی میره و هزینه هایی کمرشکن به انقلاب تحمیل خواهد شد.البته مهم قدرت هست به هر وسیله و …نمایش بیشتر
@user170910030423790931129 دسامبر 2025کاش می بستی معلومه کجا زندگی می کنی
@Nozna29 دسامبر 2025با ثبات؟ خودشون دارن میگن نرخ ارز ولش کنیم ، بازار تعیین کنه بعد شما میگین با ثبات؟ چشماتون رو باز کنین.باز خدا رو شکر اونی که شما میگین بده نیومد والا الان دلار شده بود 140 تومن، جنگ شده بود ، مکانیزم ماشه فعال شده بود و ...بازم خدا رو شکر که نشد.
@user170910091996939750529 دسامبر 2025اکبری معلومه با خودت چند چند هستی؟نظریه پردازهای اقتصادی دولت و حامیانش مخصوصا وزیر اقتصاد دولت رسما میگوید بازار ازاد ولی تو....افرادی که تا دیروز مدافع سینه چاک حذف ارز ترجیحی و گران شدن بنزین و... بودند امروز نبستند در عوض افرادی دیگر کاملا تصادفی وکیل مدافع مردم شدند!!!!