بقایی: اورانیوم غنیشده از کشور خارج نخواهد شد
۱۵ MB

@Donvelton28 فروردین 1405در پاسخ بهترامپ گفته هر ۱۵ شرط رو قبول کردید نامردا! دارید چیکار میکنید با انقلاب ! چرا مردم رو گول میزنید . امیدوارم همش کذب باشه
@Donvelton28 فروردین 1405در پاسخ بهپس این همه خیابان امدن ها و پرچم تکان دادن های بچه های انقلاب نتیجش چه بود ؟ که براحتی مارا به پوست پیازی بفروشید ؟ . رهبر از وقتی که رفتند این انقلاب هم مسیرش گم شد 😔
این خبر حذف شده است.
@Donvelton28 فروردین 1405در پاسخ به وصدای ضد انقلاب چیه برادر؟ شما این همه بچه های انقلاب رو نمیبینید چقدر ناامید شدند؟ مت باید کنار رهبری بمانیم اما ببینید قالبیاف چه میکند ؟ اقا سید علی خامنه ای رهبر کل قوای مان را به یاد بیار . کجا این چنین تصمیمی گرفت ! مرد مقاومت و رهبری بود . حق بده به بچه ها
یکی دوتا پاسخ داد
@ElemeNt4s28 فروردین 1405در پاسخ به وترامپ دنبال راه در روعه،ی چیزی ب اسم پیروزی میخواد فقط غالبش کنه.چنان گندی زده مسیحی و چپ و راست و مگان کلی و تاکر کارلسون و مارجری گرینو همه رو داره از دست میده به قول خود مگان کلی ی مشت بی کله تو فاکس نیوز هیچکس براش نمونده.توکلت ب خدا باشه نارنجی ک هیچ کل دنیاهم کاری نمیتونه کنه
@Donvelton28 فروردین 1405در پاسخ به ووبرادر ؟ اگر غنی سازی و موشک ها و برادران حزبالله و حشدالشعبی و غیره را هم قالیباف تحویل آمریکا داد چه؟ آنوقت هم ترامپ دنبال راه در روعه؟ این یعنی تسلیم ! یعنی قبول به شکست . شهدایمان ؟ رهبرمان ؟ این برجان نیست بلکه تسلیم بندگی به امریکاست و ترسناکه
@Donvelton28 فروردین 1405در پاسخ به وقیمت تتر و دلار را ول کن برادر . قیمت اقلام خوراکی و وضعیت اقتصادی را ببین . اینده ای ترسناک در انتظاره
این خبر حذف شده است.
@Donvelton28 فروردین 1405در پاسخ به ومتاسفانه تسلیم امریکا شدند و همه دستاوردهای انقلاب را یکجا تحوسل دادند ...
این خبر حذف شده است.
@Donvelton28 فروردین 1405در پاسخ به ودقیقا بانو ... به ما و خون شهدا خیانت شده . این همه سال جنگ تحمل مقاوت ... آخرش به همین راحتی مارو بفروشن ؟ این از برجام خیلی بدتر و ترسناکتره