یه طورایی همین نت ملی که داریم ما با وصل شدنمون به اینترنت میتونستیم از سرویس های شرکت گوگل و مایکروسافت و برنامه هایی مثل اینستاگرام و تلگرام و ... استفاده کنیم،وب گردی و اپدیت نرم افزار ها و ... اما با اجرا شدن طرح صیانت دسترسیمون بسته میشه و برنامه های داخلی جایگزین میشن.
