خودشون برن دیگه
@user170910049692171898928 فروردین 1405F4!درود به نظامیان وطن پرست کشورم 🫡که با کم ترین امکانات و با گذشتن از جان خود، برای پر کردن ضعف های تکنولوژیمان، باز هم از کشور و میهن جانانه دفاع کردند. هیچ چیز نمی تواند شیرینی مبارزه ی شجاعانه ی شما را از بین ببرد. ممنونیم و سپاس گزار. تا ابد. امیدوارم بخوانید.#اینترنت
@user17737853695628 فروردین 1405در پاسخ بهقذافی همیشه کلی بادیگارد دختر همه جا دورش بودن، بعد از مرگش معلوم شد اکثرشون فقط ژستشو میگرفتن واقعا بادیگارد نبودن!
@user170910006544077067728 فروردین 1405در پاسخ بهما کارایی این هواپیماها را در جنگ دیدیم،انتظار بیشتری هم نبود! نیروی هوایی ارتش باید بیش از پیش حمایت و تقویت گردد.هواپیماهایی با بیش از نیم قرن عمر، قطعا نمی توانستند در برابر هواپیماهای به روز دشمن حرفی برای گفتن داشته باشند.برای همین آسمان ما در اختیار دشمن بود...
@user17685662015728 فروردین 1405در پاسخ بهباید خون گریست که جنگنده های ما در حد استقبال و بدرقه مهمان ها کارایی دارن و در موقع جنگ توان نبرد با دشمن سفاک رو ندارن
@user17761523415928 فروردین 1405در پاسخ بهپس اینها کارایشون بدرقه بوده نه پرواز و جنگیدن زمان جنگ چهل روزه ملت اشتباه فکر میکردن اینها برای مقابله با دشمنه...
@fars_e_amidi28 فروردین 1405در پاسخ بهادمین لطفاً با شورای سردبیری هماهنگ کنید ، خبرها و کامنت های خوانندگان دسته بندی شود.بطور مثال افرادی که با سطح ادبیات لمپن و بدون تحصیلات آمادمیک نظر تخصصی و تحلیلی نمیدهند در باکسی مشخص نمایش داده شود ، چشمان من خسته شد که ۲ فقره نظر تعمیقی که نشان دهنده عمق فکر نویسنده باشد.درج شود.
@user170910001623555349828 فروردین 1405در پاسخ بههمین اف ۴ ها هم مال ۵۰ سال پیش هست که اون بنده خدا از آمریکا خرید
@user1775483181428 فروردین 1405در پاسخ بهاین جنگ برا هر کی نون نکرده باشه برا پاکستان نون کرده با یه وجب روغن شده بازیگر بزرگ منطقه
@user17680562166228 فروردین 1405در پاسخ بهترامپ قمارباز: نیروی هوایی جمهوری اسلامی بالکل نابود شده... ترامپ قمارباز نیم ساعت بعد: عه عه.. چیزه .. ببخشید .. غلط کردم 😂 داداش یا منابعتو عوض کن یا زودباوری خودتو تغییر بده😂😂 یه بار ممکن است بدجوری شگفت زده ات بکنیم ها😂😂😂
@amindez28 فروردین 1405در پاسخ بهوامهای بر اساس معدلگیری که با پولهای سپردهگذاران تأمین مالی میشود باید آغاز گردد و قطع این وامها، گروگانگیری و سوءاستفاده از پول سپردهگذاران است و هیچ توجیهی ندارد، بانکها باید پرداخت این وامها را بدون هیچ شرطی شروع کنندمطالبهآغاز پرداخت وامهای معدلگیری
قطع و عدم پرداخت وامهای معدلگیری توسط بانکها به دلایل نامعلوم
دولت سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17758363699228 فروردین 1405در پاسخ بهروتون شد جلوی پاکستانیها این اشیا عتیقه رو به پرواز در بیارید؟بخدا میخندن بهمون، میگن اینا با میگ 29 و اف4 50 ساله شعار مرگ بر آمریکا میگن؟
@Ali121228 فروردین 1405در پاسخ بهاین جنگنده ها کجا بودن پس ؟ خواب بودن ؟ کلی جنگنده اومد و ما رو بمباران کرد ، خیلی عجیب هست اینا هیچ واکنشی نداشتن ... دلیلی داشت ؟