بدرقه مهمان ایران توسط جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش

جنگنده‌های ایرانی شامل یک فروند میگ ۲۹ و دو فروند F4 یک هواپیمای مهمان کشورمان را از آسمان پایتخت بدرقه کردند.
گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد رحمانی: جنگنده‌های ایرانی شامل یک فروند میگ ۲۹ و دو فروند F4 یک هواپیمای مهمان کشورمان را از آسمان پایتخت بدرقه کردند. مخاطبان فارس دقایقی قبل از شنیده‌شدن صدای جنگنده در برخی نقاط تهران خبر داده بودند.
پایان پیام/
22:10 - 28 فروردین 1405
نظامی و امنیتی




48 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌دانشجو‌
@For_Khamenei28 فروردین 1405
در پاسخ به
خودشون برن دیگه

تصویر نمایه‌ی ‌فرامرز‌
@Our_Iran28 فروردین 1405
خداوند پشت و پناه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، و بسیار ممنون از مهمان‌نوازی آنان و آرامش بخشی به مهمانان مردم غیرتمند، شریف و با صلابت ایرانِ جان.خدا قوت، خدا عزت.

@user170909998733795296328 فروردین 1405
در پاسخ به
خدا پشت و پناه ارتش 🇮🇷

@user170910049692171898928 فروردین 1405
F4!درود به نظامیان وطن پرست کشورم 🫡که با کم ترین امکانات و با گذشتن از جان خود، برای پر کردن ضعف های تکنولوژیمان، باز هم از کشور و میهن جانانه دفاع کردند. هیچ چیز نمی تواند شیرینی مبارزه ی شجاعانه ی شما را از بین ببرد. ممنونیم و سپاس گزار. تا ابد. امیدوارم بخوانید.#اینترنت

@user17737853695628 فروردین 1405
در پاسخ به
قذافی همیشه کلی بادیگارد دختر همه جا دورش بودن، بعد از مرگش معلوم شد اکثرشون فقط ژستشو میگرفتن واقعا بادیگارد نبودن!

تصویر نمایه‌ی ‌ضدیهود‌
@Antijew28 فروردین 1405
در پاسخ به
ترامپ میگفت نیروی هوایی ایران نابود شده!بی وطنا چقد خوشحال بودن

@user170910006544077067728 فروردین 1405
در پاسخ به
ما کارایی این هواپیماها را در جنگ دیدیم،انتظار بیشتری هم نبود! نیروی هوایی ارتش باید بیش از پیش حمایت و تقویت گردد.هواپیماهایی با بیش از نیم قرن عمر، قطعا نمی توانستند در برابر هواپیماهای به روز دشمن حرفی برای گفتن داشته باشند.برای همین آسمان ما در اختیار دشمن بود...

@user17685662015728 فروردین 1405
در پاسخ به
باید خون گریست که جنگنده های ما در حد استقبال و بدرقه مهمان ها کارایی دارن و در موقع جنگ توان نبرد با دشمن سفاک رو ندارن

تصویر نمایه‌ی ‌ایران سرو بلند‌
@user170910153211873928828 فروردین 1405
در پاسخ به
انگار نمایشگاه هواپیماهای جنگی قدیمیه موزه هست

@user17761523415928 فروردین 1405
در پاسخ به
پس اینها کارایشون بدرقه بوده نه پرواز و جنگیدن زمان جنگ چهل روزه ملت اشتباه فکر میکردن اینها برای مقابله با دشمنه...

تصویر نمایه‌ی ‌محمد عمیدی‌
@fars_e_amidi28 فروردین 1405
در پاسخ به
ادمین لطفاً با شورای سردبیری هماهنگ کنید ، خبرها و کامنت های خوانندگان دسته بندی شود.بطور مثال افرادی که با سطح ادبیات لمپن و بدون تحصیلات آمادمیک نظر تخصصی و تحلیلی نمیدهند در باکسی مشخص نمایش داده شود ، چشمان من خسته شد که ۲ فقره نظر تعمیقی که نشان دهنده عمق فکر نویسنده باشد.درج شود.

@user170910001623555349828 فروردین 1405
در پاسخ به
همین اف ۴ ها هم مال ۵۰ سال پیش هست که اون بنده خدا از آمریکا خرید

@user1775483181428 فروردین 1405
در پاسخ به
این جنگ برا هر کی نون نکرده باشه برا پاکستان نون کرده با یه وجب روغن شده بازیگر بزرگ منطقه

@user17680562166228 فروردین 1405
در پاسخ به
ترامپ قمارباز: نیروی هوایی جمهوری اسلامی بالکل نابود شده... ترامپ قمارباز نیم ساعت بعد: عه عه.. چیزه .. ببخشید .. غلط کردم 😂 داداش یا منابعتو عوض کن یا زودباوری خودتو تغییر بده😂😂 یه بار ممکن است بدجوری شگفت زده ات بکنیم ها😂😂😂

تصویر نمایه‌ی ‌علی شکیبا‌
@amindez28 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌علی شکیبا‌
علی شکیبا

@amindez  •  25 فروردین 1405

وام‌های بر اساس معدل‌گیری که با پول‌های سپرده‌گذاران تأمین مالی می‌شود باید آغاز گردد و قطع این وام‌ها، گروگان‌گیری و سوءاستفاده از پول سپرده‌گذاران است و هیچ توجیهی ندارد، بانک‌ها باید پرداخت این وام‌ها را بدون هیچ شرطی شروع کنند
مطالبه

آغاز پرداخت وام‌های معدل‌گیری

قطع و عدم پرداخت وام‌های معدل‌گیری توسط بانک‌ها به دلایل نامعلوم

دولت سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17758363699228 فروردین 1405
در پاسخ به
روتون شد جلوی پاکستانی‌ها این اشیا عتیقه رو به پرواز در بیارید؟بخدا می‌خندن بهمون، میگن اینا با میگ 29 و اف4 50 ساله شعار مرگ بر آمریکا میگن؟

@Ali121228 فروردین 1405
در پاسخ به
این جنگنده ها کجا بودن پس ؟ خواب بودن ؟ کلی جنگنده اومد و ما رو بمباران کرد ، خیلی عجیب هست اینا هیچ واکنشی نداشتن ... دلیلی داشت ؟