@user17755980607619 فروردین 1405در پاسخ بهچقدر خوش خیالی که فکر میکنی آتش بس چند سال پایداربعد اینکه حزب الله رو از پا در بیارن مجدد میرسن خدمتمون.همین طرز فکر که یکسال درگیر جنگیم
@RasoulVakili19 فروردین 1405در پاسخ بهادمهای بی غیرت همچین تفکری داره حزب الله و مردم عراق در حالی که خودشان جنگ زده بودن در کنار مردم ایران ایستادن و خودشان را به خاطر مردم ایران درگیر جنگ کردن چطور حالا از ما کاری بری نمی اید فکر می کنی جنگ تمام و شد و امریکا و اسراییل دست از سر مردم ایان بر می داره