@lemonk15 فوریه 2026در پاسخ به وواقعا بعید نیست ، چرا مایی که انقلابی بودیم و دارید دلسرد میکنید ؟ این بود ارمان های امام ؟
@mahlaaaaa15 فوریه 2026در پاسخ به وامثال تو کی قراره دهان بسته باشن؟ بهترین فرصتها با این مزخرفات خراب کردید .کشور در حال سقوطه جنگ نزدیکه!آمریکا باید دعا کنی قبول کنه! چون ترامپ الان ایران ضعیف میبینه میگه چرا امتیاز بیشتر نگیرم و جنگنکنم؟هیچ توافقی یه طرفه نمیشه! اگه ۱۰ سال پیش اینو رعایت میکردن کار به اینجا نمیکشید
@HajAbdollah15 فوریه 2026در پاسخ به وفعلاً که نصف تجارت خارجیمون با قاتل باکری و همت و بقیه ی دوستان پدر من هستش...چرا با آمریکا تجارت نداشته باشیم؟ بهترین بازدارنده ی حمله نظامی و بهترین راه سوزوندن اسرائیل همینه.