این عدم دخالت نهاد های نظارتی و همچنین عدم دخالت قوای سه گانه در کنترل بازار و برخورد با دلالان و دست های پشت پرده ،ما مردم را دلسرد خواهد کرد.حق ما مردم همیشه در صحنه این گرانی سرسام آور خودرو، مسکن، دارو و اجناس اساسی نیست...لطفا با عاملین گرانی مماشات نکنید مردم زیر فشار اقتصادی دارندنابود میشند