چون یک مشت مزدور هستند .انها فقط فقط برای جیب خودشان نگاه میکند . این جماعت هیچ وقت درد مردم برایشان مهم نبوده . انها فقط یک سری ادم میخواهن تا بتواند سکوی پرواز برای ارزو های خودشان برسند .
@user170910010628864522218 دی 1404در پاسخ بهچون یک مشت مزدور هستند .انها فقط فقط برای جیب خودشان نگاه میکند . این جماعت هیچ وقت درد مردم برایشان مهم نبوده . انها فقط یک سری ادم میخواهن تا بتواند سکوی پرواز برای ارزو های خودشان برسند .
@Mreza5518 دی 1404در پاسخ بهسلبریتی های دوزاری فکر می کنند ماموران امنیتی از کره ای دیگر آمده اند و یا در یک کارخانه تولید می شوند خوب شمایی که با پول بیت المال به اینجایی رسیدی که هستی ماموران امنیتی هم از دل همین مردم اند پس شما شرف ندارید.
@user170910003971520961318 دی 1404چون مگس همیشه می چرخه یک 💩 پیدا کنه روش بشینهاز مگس بیشتر از این انتظار نداشته باشید.
@user1764008345418 دی 1404در پاسخ بهخب مشخصه براشون نمیصرفه اینا بنده پول هستن هرجا باششه براش له له میزنن
@user170909998263357686718 دی 1404در پاسخ بهبه قول علی پروین این علی دایی دوتا روپایی نمی تونه بزنه بعد مردک بی مصرف یابو برش داشته فکر میکنه سیر هم جزو میوه ها میشه
@abbasmohrdar18 دی 1404در پاسخ بهبعضی ها فکر میکنند، اگر ضد نظام باشند نشان دادهاند که آزاده و فرهیخته هستند. نمی فهمند یل نمی خواهند بفهمند که با ضدیت با نظام به دشمنان ایران کمک میکنند.
@user17084564332618 دی 1404در پاسخ بهمخاطب اعتراض واقعی مردمدزدان بیت المال و مسئول بی لیاقت نجومی بگیر است.نه مامور حداقل بگیر یا بسیجی بی حقوق که مثل مردم در معیشت خود مانده است...👉
@user17433664315718 دی 1404در پاسخ بهبنام الله (چرا سلبریتیها در مورد شهدای پلیس موضعی نمیگیرند؟) به نظرم در واقع منظورتون اینه که چرا به موضعی که دارن اعتراف نمیکنن. وقتی برن آمریکا مثل اونایی دیگه اعلام میکنن.
@user170910050442475855418 دی 1404در پاسخ بهبه این منافق ها سلبریتی نگید باورشون میشه. اینا زباله ای بیشتر نیستند.
@Bahramchoobin3218 دی 1404در پاسخ بهچرا موضع نظام استکباری را ترک کنند و موضع جدید بگیرند ؟ موضع فعلی که علیه کشور است و با کلی گویی و سیاه نمایی و یا ببخشید دروغگویی و سخنان بی پایه و اساس و تهمت های بی سند اعتبار پاسپورت و ویزای خود را محکم میکنند والا همه اینها حتی اگر کاری را هم کردند برای منافع وشت پرده بوده ، نمونه اش سلبریتی و…نمایش بیشتر
@user170910070625101657618 دی 1404در پاسخ بهکسانی مثل علی دایی یه روز سربند یا زهرا میزد و میگفت هر چی دارم از این خانومه و الان تو جلساتی میره که خانومش حجاب نداره و مشروب رو میز هست تکلیفشون مشخصه نون به نرخ روز خور هستن همونطور که برای روحانی سینه چاک کردن و رای جمع کردن الانم از رانت دولتی استفاده میکنه برای فروش عینک هاش ، هم علی دایی و …نمایش بیشتر
@soma11018 دی 1404در پاسخ بهچون از ارباباهای آمریکایی و صهیونیستی برای این مزدوران اجازه ای صادر نشده است.