3 ساعت پیش

هزینۀ سازش بیشتر از مقاومت است

۶ MB
حتی اگر ما با آنها صلح کنیم و از در دوستی و رفاقت وارد شویم اما آنها با ما سازش و دوستی ندارند چون دنیای برابری و برادری را تحمل نمی‌کنند. آنها می‌خواهند آقای دنیا باشند و بقیه هم نوکراگر ملت ایران می‌پسندد که نوکر باشد با امریکا مصالحه کنید. حتی در اینحالت هم به شما اعتنایی نمی‌کنند و کشورتان را غارت و تکه‌تکه خواهند کرد. تنها راه و تنها مسیر؛ جنگ با بدترین دشمنان خدا بر روی زمین است. برای ایران قوی قیام کنیم و تردید نکنیم و تا آخرین نفس مبارزه کنیم که ما پیروزیم اگر متحد بمانیم.
07:55 - 7 تیر 1405