در فراق اینترنت

ضرب‌المثل ایرانی «به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش کشیدن» می‌تواند مصداق کسانی‌ باشد که در فراق اینترنت، صبر از کف داده و چشمهایشان نابینا و گوش‌هایشان بسته و زبان‌شان به انتقاد بی‌پایان باز شده است. وضعیت به گونه‌ای است که اگر اعلام کنند ارتش امریکا منهدم شده و رئیس دیوانه‌اش خودکشی کرده، اینها می‌گویند به ما چه و اینترنت می‌خواهیم! و اگر خدای‌ناکرده اتفاق مدرسه شجره‌طیبه میناب بارها و بارها تکرار شود نیز تفاوتی برای این قوم ندارد. اندک خلاقیت و زحمتی به خود نمی‌دهند که کسب و کارشان را در سکوهای داخلی راه‌اندازی کنند تا از انتظار طولانی دیدار دوباره واتساپ و تلگرام و لانه فساد و زامبی‌سرای اینستاگرام خود را بیش از این به هلاکت نرسانند! جوانمردانی از این ملت به شهادت رسیدند و شیرمردانی مشغول پاسداری از آسمان و زمین هستند و انبوهی از نجیب‌زادگان در کف خیابان از حریم ایران اسلامی حفاظت می‌کنند اما این قوم بر زخم‌ها نشسته‌اند. مغزی که به جای تفکر و خلاقیت، درگیر اعتراض و ناامیدی شد؛ فسیل و بی‌خاصیت می‌شود و توان و نیروی تصمیم‌گیری و حل مسأله را از دست می‌دهد.شایان ذکر است خبرنگاران و مسئولین به منظور دسترسی به پایگاه‌های خبری یا شبکه‌ی اکس از سیم‌کارت سفید استفاده می‌کنند و مهمتر اینکه دانشگاه‌ها به اینترنت دسترسی دارند. البته مسئولین عنایت نمایند اگر قطع دسترسی به جهت جنگ روانی دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی است؛ عموم مردم از طریق ماهواره‌ به اخبار شبکه‌های مزدور دشمن دسترسی دارند که خطر اینها به مراتب بیشتر از حتی زامبی‌سرای اینستاگرام است. بنابراین لزومی به ایجاد محدودیت نیست مگر آنکه موارد دیگری باشد که وظیفه دارند با مردم صحبت کنند. ✍️ علی‌رضا دایی‌چین
00:48 - 1 اردیبهشت 1405



16 الإجابة

‌Anaxa‌ صورة الملف الشخصي
@ProfessorAnaxagoras1 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
همه مثل شما نیستن که جوونای مملکت کشته بشن و اهمیت ندن! چه کشته شده های دی ماه چه بچه‌های میناب چه تمام قربانی های جنگ همشون مردم همین کشورن! بفهمین چی میگین!!هرچند، از کسی که کل داناییش از #اینترنت به تلگرام و اینستاگرام خلاصه میشه نمیشه انتظار داشت؛ همیشه گفتن کافر همه را به کیش خویش پندارد.

‌یخ فروش جهنم‌ صورة الملف الشخصي
@Yakhfrosh1 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
بیا پایین بابا سرمون درد گرف

@user177605848451 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
یه سکوی داخلی نام ببر که تابع قوانین #سئو باشه. سرچ کنسول داشته باشه و از کدهای اسکیما پیروی کنه. یه سکو بگو که بتونه مثل سرچ کنسول #گوگل آمار جامع از #سایت بده و موتور جستجوی دقیق داشته باشه.انقدر سطح اطلاعات شما پایینه فکر می کنید شبکه های اجتماعی داخلی آخر فناوری هستن#اینترنت #اینترنت_بین_الملل

‌JO‌ صورة الملف الشخصي
@Jomarch1 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
با نگاه سرسری به اکانت شما فهمیدم اینترنت سفید دارید. شرافت واژه غریبی شده اینروزها.

@user1775936665431 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
خب یکمی جلو خودتو بگیر حیا کن نرو زامبی سرا ،عموجان،چی کم داری که همش تو تلگرام فقط دنبال دیدن تن و بدن بعقیه بودی؟من تا حالا نه وقت داشتم نه حوصله دیدن زامبیسرا که تو دیدی.شما خودتو درست کن واسه بعقیه نسخه نپیچ

‌موقعیت مقداد‌ صورة الملف الشخصي
@Momevatan1 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
این نسخه‌ها رو لطفا برای خودتون بپیچید و خودتون رو قضاوت کنید. بحث جابجایی پلتفرم داخلی با خارجی و مزایا و ... نیست. بحث بحثِ آزادیه و آزادی انتخاب پلتفرم به عنوان یک انسان آزاده. مزدورها با اینترنت استارلینک کار خودشون رو می‌کنن و فقط مردم عادی ضررش رو میبینن، چون غیر عادی‌ها سیمکارت پرو دارن

‌دیوید رفوآ‌ صورة الملف الشخصي
@DRSDavidSoft1 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
علی‌رضا جان شما آن پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را خودتان قبلاً استفاده می‌کردید.ما برنامه‌نویسان و مهندسان نیازمند ران‌تایم، پکیج، لایبرری، فریم‌ورک، دیتاشیت و کاستوم رام هستیم.علم و فناوری در خلاء رخ نمی‌دهد، مهندسان زحمت‌کش از کلیه جهان با همدیگر همکاری می‌کنند تا پروژه‌هایی ایجاد شود که..

@user1775003742871 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
نفرت انگیز#اینترنت_آزاد

‌برنامه‌نویس زبان بومی آقای هاشمی‌ صورة الملف الشخصي
@TheReformedProgrammer1 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
حله، فقط شما بگو الان که #اینترنت قطعه، من چطوری آدمهایی که باهاشون در خارج از کشور کار می‌کردم رو متقاعد کنم بله نصب کنن تا در ارتباط باشیم؟شما اصلا درکی از کسب و کار داری؟ یا کل عمرت رفتی اداره دولتی چایی خوردی و سر ماه پول تو حسابت ریختن و فکر کردی کار یعنی اون؟۵۲ روزه درآمد نداشتم، نه به خاطر …أظهر المزيد

@Okay20261 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
با رنگ قرمز: زامبی سرای اینستاگرام 🤣🤣🤣#اینترنت

@user1768336855981 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
نسل اینجور تفکرات کی منقرض میشه دوستان؟ کسی اطلاع دقیق داره تا کجا قراره با اینجور طرز تفکر و‌ صحبت سر و کله بزنیم؟

‌لرد واریس‌ صورة الملف الشخصي
@Lord_Varys1 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
راست میگه خود نویسنده خبر به جای تلگرام و واتساپ شیطانی میره هر روز سه نوبت پیش قاری معروف و پرحاشیه ، ترتیل قرآنی کار میکنه تا هم ثواب داشته باشه هم در تلاوت کلام الله مجید استاد بشه هم وقتش بگذره هم یه پول خوبی با ترتیل های ژوست و درست هم دراره آفرین به این بصیرت ماشاالله به حول قوت اله با الله