25 آوریل 2026

ایران خواستار رعایت قوانین در استفاده از ماهواره‌ها شد

ایران در بزرگ‌ترین نشست مخابراتی جهان در سوئیس حاضر شد و از حق مالکیت سرزمینی بر فرکانس‌ها دفاع کرد.
اختلال واژۀ قشنگی نیست، اپراتورهای ایرانی نگران از دست دادن سهم ارائه سرویس به مشترکان هستند.امّا در صورتی که فناوری Direct-to-cell بر همان کانال‌هایی فعالیت کند که اپراتورهای داخلی استفاده می‌کنند، قطعاً نگران کننده خواهد بود.بهتراست بنابر استاندارد جهان، کانال‌های خاصب جهت استفاده آزاد بمانند.
00:00 - 26 آوریل 2026

3 واکنش
273 بازدید