نوربالا| خدایا! چرا آبجی‌ها را فضول خلق کردی؟

مادر یکی از شهدای دفاع مقدس تعریف می‌کند: «پسرم آمده بود مرخصی و سرش در اتاقش گرم بود. خواهرش به اتاقش رفت تا سروگوشی آب دهد و سر از کار او در آورد.»
به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مادر شهید علیرضا سلمانی از شهدای دوران دفاع مقدس تعریف می‌کند: «علیرضا آمده بود مرخصی. خواهرش می‌خواست بداند برادر در خلوت خود چه می‌کند. به بهانه چای به اتاقش که طبقه بالا بود رفت.  سینی چای را کنار علیرضا گذاشت، نشست و گفت: «اومدی مرخصی که خودتو این بالا زندونی کنی؟ داری چی می‌نویسی؟» علیرضا پوفی کشید و گفت: «خدایا! برا چی آبجی‌ها رو اینقدر فضول خلق کردی؟» علیرضا وصیت‌نامه می‌نوشت!» منبع: کتاب «استُنَک‌ها» به قلم یارمحمد عرب عامری پایان پیام/
وصیت نامه شهید
07:01 - 25 دی 1402

2 بازنشر
106 بازدید



1 پاسخ