لغو جشن‌های میلاد پیامبر(ص) در تهران و مشهد

مراسم جشم میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر(ع) هیأت‌های ریحانه‌النبی در تهران و انصارالحجه در مشهد به دلیل مخالفت ستاد کرونا لغو شد.
به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم جشم میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر(ع) هیأت‌های ریحانه‌النبی در تهران و انصارالحجه در مشهد به دلیل مخالفت ستاد کرونا لغو شد. مراسم هیأت ریحانه‌النبی(س) بنا بود، در آستان مقدس امامزاده صالح تهران با پیش‌منبرخوانی سیدحسین عرب، سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و مولودی‌خوانی محمدحسین پویانفر برگزار شود و مراسم جشن هیأت انصارالحجه مشهد نیز بنا بود با سخنرانی حجت‌الاسلام وحید حجتی و مولودی‌خوانی امیرکرمانشاهی تنها با حضور برادران در حسینیه آیت‌الله هاشمی شاهرودی برگزار شود که هردو با اعلام مخالفت ستاد کرونا لغو شد. انتهای پیام/
پویانفر
10:59 - 12 آبان 1399

2 بازنشر
11 بازدید



1 پاسخ