نامت اگر سرباز گردان حرم شد/ میخواستی سر لشگرت عباس باشد
مهدی مردانی از شاعران کشورمان برای شهدای مدافع حرم شعر زیبایی سروده است.
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مهدی مردانی از شاعران کشورمان برای شهدای مدافع حرم شعر زیبایی سروده است که در ادامه میخوانید:آن روز با لبخند تا خورشید رفتیامروز با لبخند برگشتی برادراز یاد ما رفته ست، جنگ و جبهههایشاز کربلای چند برگشتی برادر؟این بار هم تو بردی و بازنده ماییمهر مرتبه اینجای بازی گیر کردیمتو در حقیقت عشق را دیدی و رفتیما در فضاهای مجازی گیر کردیمدریا شدی تا تشنگی شرمنده باشدتا اشکی از چشمان ماهیها نریزدمن مرده تو زنده، نگو که غیر از این استتو رفتهای تا آبروی ما نریزدمیخواستی در لحظهی معراج تا عشقخورشید بالای سرت عباس باشدنامت اگر سرباز گردان حرم شدمیخواستی سر لشگرت عباس باشدجز گریه کردن کاری از ما برنیامدرفتی و ما از دور کم کم گریه کردیمآنقدر رفتی تا به عاشورا رسیدی در خانه ماندیم و محرم گریه کردیماز عشق جان میدادی و جان میگرفتیما در پی یک لقمه نان بودیم آن روزما خون خود را نذر عاشورا نکردیمما در صف نذری پزان بودیم آن روزعکس تو را در قاب پیش رو گرفتندتا پشت عکست ژست خون خواهی بگیرنداین روزها از آبهای خون گل آلودیک عده میآیند تا ماهی بگیرندیک شب به خوابم آمدی با خنده گفتیشاعر رفیقان عهد خود با ما شکستندور نه بگو با نوحه خوانان قدیمیهرگز در باغ شهادت را نبستند!انتهای پیام/
08:23 - 9 آبان 1395