محسن قبادی پاسخ داد
@Behruz_noori8 اردیبهشت 1405افزایش چند میلیاردی قیمت محصول بهمن دیزل
قیمت کاپرا U اتوماتیک محصول بهمن دیزل بیش از ۲.۴ میلیارد تومان افزایش یافت.
@Bystrankir8 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچندتا مجاهد پیدا بشه تا یاعلی بگیم یک دسته زالوی متقلب را رسوا کنیم.
@Bystrankir7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخاک را باید تو سر پدر و مادر تو کرد. خاک ایران به خاطر خون همین شهدا مطهر هست. واقعا حیوانات هم بهتر از این موجوداتند
محسن قبادی پاسخ داد
@Bystrankir3 اردیبهشت 1405کاش یکی به عبری جوابشو میداد ******** اولا کسی برا وطنش و ناموسش پول نمیگیره. بعدشم حتی اگرم پول بدند و بگیرند پول خودشونه نه مالیات امریکاییها و پول دزدی از بقیه ملتها
محسن قبادی پاسخ داد
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_3131 اردیبهشت 1405بهاییها صهیونیستهایی هستن که فارسی صحبت میکنن
اظهار نظرات جدید مجری شبکه بهایی منوتو نشان میدهد که اساسا مطالبه عمده معاندین خارج از کشور نه از دیدگاه یک ایرانی مخالف حاکمیت بلکه اساسا از دیدگاه یک اسرائیلی در تقابل با ایران است.۲ MB
@Bystrankir1 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمون کف دست را باید یجور زد تو دهنش که دندانهای خرابش بریزه تو معده اش
این خبر حذف شده است.
@Bystrankir28 فروردین 1405در پاسخ بهخون رهبر و این همه شهید خرداد و دی و رمضان ارزش یک سال تحمل و عدم مذاکره را نداشت؟
محسن قبادی پاسخ داد
@Bystrankir28 فروردین 1405در پاسخ بههلیوم اگر بره یعنی هوش مصنوعی تمام اطلاعات این مدت را بیشتر و قوی تر تحلیل میکنه و میگه به شیطان چیکار کنه بار بعد
محسن قبادی پاسخ داد
@akramsharifi28 فروردین 1405با اجرای آتشبس در لبنان، عبور کشتیهای تجاری از تنگه هرمز موقتا آزاد شد
وزیر امور خارجه ایران امروز از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتشبس بین ایران و آمریکا خبر داد و گفت: در پی اعلام آتشبس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتشبس بهطور کامل آزاد اعلام میشود.
@Bystrankir28 فروردین 1405نفت و کالاهای استراتژیک یا مجانی یا با حق عبور دادن که گروکشی بودند می روند. ما میمانیم و جنگ بعدی بین ۱۷ تا ۲۱ مرداد. خدایا عفو
@E_Ahmadi28 فروردین 1405هشدار محرمانه آمریکا به متحدان اروپایی درباره کمبود ذخائر تسلیحاتی
آمریکا به صورت محرمانه به برخی از متحدانش اعلام کرده که محمولههای تسلیحاتی وعده داده شده به آنها به دلیل کاهش ذخائر در نتیجه جنگ ایران با تأخیر مواجه خواهد شد.
@Bystrankir28 فروردین 1405کاشکی سپاه اگر نظامی محیای شروع مجدد هست یکبارم شده به حرمت خون امام شهید و براساس صراحت قرآن در مواجه با جنگ دشمن بصورت غافیلگیرانه شروع به حمله به مراکز تجمع سربازان صهیونی یا مقامات میزد. هرچند ارزش خون تمام صهیون ها به اندازه امام شهیدمان یا امیران سلحشور نیست ولی از مذاکره آبی گرم نمیشه
@Bystrankir28 فروردین 1405کودکان هیچ نقش و تقصیری در جنگها ندارند جز نقش قربانی شدن. این همه کودک مسلمان و غیرمسلمان در ایران.غزه. لبنان جزیره اپستین و سایر نقاط شهید و کشته می شوند. یا مستقیم با بمب نظامی شیاطین. یا خسارات مادی و معنوی جنگ. یا سیاستهای گرسنگی یا بیوتروریسم یا شهوت جنسی یا قاچاق اعضا یا .......
@Bystrankir28 فروردین 1405بیاید تصور کنیم ایران یک مدرسه صهیونی که ماها داخلش عمالیق تدریس میشیم را بمباران کنیم. آیا جامعه بین الملل مثل میناب برخورد میکنه؟ منتظر مذاکره نباشیم بهتر است. وسلام
@E_Ahmadi28 فروردین 1405
این خبر حذف شده است.
@Bystrankir28 فروردین 1405در پاسخ به وبه ولله اگر هسته و موشک هم بدیم نمیزنه به چاک. بابا اینا اگر حکومتم بدی بهشون ول نمیکنند. اینا باید ایدئولوژی شیعه را حذف کنند تا شیطان ثابت کنه به خدا چرا سجده نکرد. ما موندیم تو تیم امام حسین و حضرت حجت و یک کره زمین انسان تحت سلطه رسانه شیطان
@E_Ahmadi28 فروردین 1405
@Bystrankir28 فروردین 1405در پاسخ بهبابا به خدا کل این فضای رسانه ای بین الملل و جو داخلی خودمون که ترامپ باخته و ما پیروز شدیم برای ادامه اتش بس و اماده شدن دوباره برا ادامه جنگه. تو را به خون رهبر و بچه ها و کل ملت شهید منتظر مذاکره نباشید و اگر امکان نظامی محیاست یک ثانیه صبر حرامه
@Bystrankir28 فروردین 1405این همه کارگر و کارمند و شغل ازاد که متوقف شده بعدا میشه سرطان پنهان در بدن جامعه و آتیش زیر خاکستر برا مراحل بعدی جنگ. ما نباید بزاریم مرحله مرحله زیرساختامون از بین بره با توهم پیروزی. پیروزی یعنی آمریکا بره و اسرائیل بتمرگه سرجاش. نه لجستیک دوباره و آوردن یک مشت زامبی و تروریست و سلاح به منطقه
محسن قبادی پاسخ داد
@Ya_mahdi_adrekny1218 فروردین 1405⚡️اعترافات بهروز یوسیان افسر سابق اطلاعات اسرائیل؛🔹اسرائیل با نیروی هوایی خود ــ که جزو ده نیروی هوایی برتر جهان است ــ هنوز نتوانسته گروه حزبالله را تسلیم بکند، حالا ما داریم درباره کشور بزرگ ایران صحبت میکنیم.🔹اگر طبق ادعاها پدافند هوایی ایران به طور کامل منهدم شده باشد، پس چطوری هواپیمای آم…نمایش بیشتر۵ MB
@Bystrankir27 فروردین 1405در پاسخ بهاین کیه دیگه؟ اینو بیارید شبکه پویا سیب بهش بدید قصه های حسن کچل یا حسن کلیدسازو برامون بازی کنه. خخخ
محسن قبادی پاسخ داد
محسن قبادی پاسخ داد
@MaryamKarami27 فروردین 1405قالیباف: بدعهدی طرف مقابل مانع صلح در منطقه میشود
رئیس مجلس در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان گفت: جمهوری اسلامی ایران برای برقراری صلح و امنیت کامل در منطقه مصمم است، اما طرف مقابل همیشه با بدعهدی، مانع به نتیجه رسیدن اقدامات می شود.
@Bystrankir27 فروردین 1405در پاسخ بهممکنه این چوب دستی خواجه آصف یک هدیه از طرف دوست یا مقام مورد اعتمادش باشه که چندین ساله دستش هست و مثلا توسط موساد بک چیپ اندازه همونا که تو واکسن به مردم دنیا میزنند باشه که بتونه کل دستگاه های ارتباطی و موبایل و شبکه و ووووو را کشف و شناسایی و نفوذ کنه و شنود هم بکنه آیا؟؟؟