22 بهمن 1404
یکپارچه و یکسان سازی و نظارت بر حقوق ها و پاداش ها و قراردادهای سازمان های خصوصی و دولتی و خصولتی به طوری که تفاوتی بین حقوق کارگر و کارمند و مدیر نباشد.
مطالبه

یکسان‌سازی حقوق مدیران با کارمندان و کارگران

دقت کنید سالهاست نجومی بگیران علاوه بر حقوق های نا متعارف به خود پاداش های نجومی هم می‌دهند!!!! جالب اینجاست خیلی از این پاداش ها و حقوق ها به خاطر قوانین بورسی اعلام می‌شود و به طور قانونی خودشان برای خودشان امضا می‌زنند و تصویب می‌کنند!!!!!!!!!! چه شد کارمان به اینجا رسید؟؟؟! درخواست دارم تمام حقوق ها و پاداش ها یکپارچه شود و حتی الامکان به طور کلی پاداش ها حذف شوند و حقوق ها به صورت یکسان پرداخت شود. آن کارگر و کارمند چنان زحمتی می‌کشد که محال است مدیر حاضر باشد جای خودش را با او عوض کند! پس چرا باید حقوق مدیران از کارگران و کارمندان بیشتر باشد؟ بر عکس اگرم قرار بر دادن حقوق بیشتر باشد به کارگر و کارمند باید حقوق بیشتری داد.چون تصمیمات همان مدیران وضع شرکت ها و سازمان ها را به این ناترازی رسانده است. مدیران شرکت ها و بانک ها و شرکت ها و سازمان های دولتی و خصولتی تا به حال چه گلی به سر سازمان و کشور و شرکت های زیر مجموعه زدند که باید اینهمه حقوق نجومی بگیرند و پاداش های نامتعارف بگیرند و برای خود کف بزنند و بار ناترازیشان هم همان کارگران و کارمندان با تورم و گرانی باید بدهند. مگر مدیران و مسئولان برای خدمت به مردم و کشور نیامده اند ؟ پس چرا اینهمه در پاداش و حقوق نجومی خودشان را غرق کرده اند و سهامدار و یا مردم باید تاوان آن را بدهند؟ پاداش برای چه؟حقوق نجومی بابت چه؟ همین رویه خراب و فساد زا باعث کسر بودجه شده است. به گفته خود دولت نزدیک به همه بودجه کشور خرج حقوق و کاغذ بازی می‌شود.!!! آخه مگر می‌شود و مگر داریم؟ هیات مدیره ها خودشان می‌نشینند و جلوی دوربین پاداش و حقوق تصویب می‌کنند و خرج خود می‌کنند آنهم از جیب بیت المال در شرکت ها و سازمان های دولتی و از جیب سهامدار در شرکت ها و نمادهای خصوصی یا خصولتی!!!! افراد با هم لابی می‌کنند تا از بودجه و پول صندوق ها پول بیشتری به جیب بزنند!! کسی فکر کارایی و مولد سازی سازمان زیر مجموعه و زیردستش نیست و فقط،شعار مولد سازی می‌دهد و دانش بنیان دانش بنیان می‌کنند و دائم لابی می‌کنند تا پول بیشتری بگیرند و پنهان و آشکارا در حال خوردن پول ها هستند. برداشت غیر مجاز (دزدی)را ، حقوق و پاداش نام نهادند و شیک و مودبانه در حال برداشت هستند.انهم به اسم قانون و با صورت قانونی!!!! حال بماند چه حجم از زیر میزی ها و ساخت و پاخت ها و قرار دادها را طوری مهندسی می‌کنند که همه به جیب نامبارکشان سر ریز می‌شود. مسابقه گذاشتند برای گرفتن پول بیشتر در حالیکه باید برای کارایی شرکت و سازمان مسابقه ایجاد کنند . قرار داد پشت قرار داد چه از نوع باشگاهی و ورزشی چه از نوع اقتصادی و در آخر این قراردادها را کسی نیست بررسی کنند که نتایجش چه میشود و چه کسانی برلی چه و چطور و بابت چه این حجم قراردادها را بسته اند و سودش و یا ضررش به نفع چه کسی است یا چه کسی پاسخگوی آن است. سازمان ها اکثرا ناتراز و نا کارا و در حال تولید تورم و بوروکراسی هستند و تمام این پول ها آشکارا و پنهان در انبوه این بوروکراسی در جیب مدیرانی می‌رود که فقط به جیب خود و اطرافیانشون فکر می‌کنند. هر کسی در سازمانی مدیر می‌شود تمام توان خود را به کار می‌برد تا بیشتر حقوق و پاداش بگیرد و سازمان زیر مجموعه خود را چپاول کند. مثلا هیات مدیره های بانک ها پاداش های نجومی برای خود در مجمع عمومی تصویب میکنند!!!!. گویا این مجمع ها شده تصویب پاداش،های نجومی از جیب مردم و سهامدار خرد.گویا نجومی بگیری قانونی و عادی شده است.!!!آنهم برای افراد خاص!دلیل خالی شدن صندوق های بانک ،بیمه و توسعه و هر صندوق دیگر گذاشتن افرادی است که به خود خدمت میکنند نه به مردم و سازمان مربوطه اشان. بهتر آن است که مثل نقل و انتقالات بانکی که توسط سامانه یکپارچه بانک مرکزی رصد میشود حقوق ها و پاداش ها نیز توسط این سازمان رصد و ثبت شود و در مرحله بعدی کلیه حقوق ها یکپارچه و یکسان‌سازی شود و در مرحله بعد حقوق ها و پاداش های نامتعارف از مدیران پس گرفته شود و به بیت المال برگردد. در مرحله اخر هر مدیر در هر سازمانی که بوده اگر تصمیماتش اشتباه بوده و یا مفید نبوده از پول بازنشستگی او کسر گردد و اموال نامشروع او به بیت المال برگردد تا کسی جرات نکند صندوق ها را خالی کند و برای خود پاداش و حقوق نجومی تصویب کند. تمام این حقوق ها که باید صرف ساخت کشور می‌شد و پروژه های نیمه تمام را بهداتمام میرساند. هر کسی حقوق یا پاداش و یا حق بیمه غیر متعارف گرفته باید پولش از او پس گرفته شود و توسط افراد پاکدست به بخش تولید واقعی برسد. حقوق مدیران را با کارگران و کارمندان یکپارچه و یکسان کنید تا ببینید چگونه آحاد مردم پشت شما نماز خواهند خواند. عدالت را برگردانید و دست مدیران را از،صندوق ها و پاداش ها کوتاه کنید. خدای متعال بابت اعمالتان پاداشش را خواهد داد انشالله

سازمان بازرسی کل کشور، قوه قضائیه، دولت مجلس وزیر اقتصاد، رئیس جمهور، یا وزارت کار و رفاه اجتماعی یا سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی کشور

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  18 فروردین 1405

همه کاربران لطفا قبل از ایجاد پویش ،موضوع را جستجو کنند و اگر دیدند کاربر دیگری آنرا قبلا مطرح کرده از تکرار و ایجاد پویش تکراری خودداری کنند. برای جلوگیری از پویش های تکراری و تمرکز بیشتر برای بالا بردن حمایت روی آن موضوع و جلوگیری از پراکندگی نیروی حمایتی و جلوگیری از شلوغی بی جهت در مطالب فارس…
نمایش بیشتر
مطالبه

با جستجو موضوع ،قبل از ایجاد پویش، از تکراری بودن پویش جلوگیری کنیم

همه کاربران لطفا قبل ایجاد پویش ،موضوع را جستجو کنند و اگر دیدند کاربر دیگری آنرا قبلا مطرح کرده از تکرار ایجاد پویش خودداری کنند. برای جلوگیری از پویش های تکراری و تمرکز بیشتر برای بالا بردن حمایت روی آن موضوع و جلوگیری از پراکندگی نیروی حمایتی و جلوگیری از شلوغی بی جهت در مطالب فارس من باید حتما قبل ایجاد پویش آنرا در فارس من جستجوی کنیم. دوستان اگر دائم پویش تکراری ایجاد کنیم تمرکز برای گرفتن حمایت حداکثری از بین می‌رود و این پراکندگی و ازدیاد ، ثمره‌ ای جز شلوغی صفحات ندارد و علاوه بر آن حمایت را باید از صفر (۰) شروع کنیم!!! یعنی از اول باید به جذب حمایت بپردازیم! خب چه اشکالی دارد تا با یک جستجوی ساده در کلمات کلیدی مد نظر پویش خود اول ببینیم پویش مورد نظر ما از قبل ایجاد شده یا نه ،و بعد آن پویش ها را حمایت کنیم و ادامه راه را بریم جلو تا از دوباره کاری پرهیز کنیم و زودتر به امتیاز و حمایت بالاتر برسیم. پویش تکراری کاربران را در انبوهی از پویش های تکراری سردرگم می‌کند و علاوه بر آن کاربران جدید حوصله و وقت زدن انبوهی از پویش های تکراری را ندارند و همین موضوع باعث پخش شدن حمایت ها و کاهش حمایت می‌شود. لطفا به این موضوع مهم دقت بفرمایید. از خبرگزاری محترم فارس می‌خواهم تا در قسمت فارس من با کمک هوش مصنوعی، موضوعات تکراری را در هم ادغام نماید و حمایت های آنها را نیز با هم ادغام و اضافه کند تا مسئولان محترم هم راحت تر و سریع تر بتوانند موضوعات را بازبینی نمایند. علاوه بر آن از این به بعد محدودیت هایی را برای جلوگیری از طرح موضوعات تکراری ایجاد کنند و یا در زمان ایجاد کمپین توسط کاربر آن کمپین ها یی که به نظر با کمپین نویسنده یکی است را در زیر صفحه سریعا نمایش دهد تا کاربر با دیدن آنها بی جهت خود را گرفتار تولید کمپین تکراری نکند. باتشکر لطفا این کمپین را انتشار حداکثری کنید. این موضوع برای همه گروه ها قابل انتشار است.

کاربران محترم فارس من، خبرگزاری معظم فارس، ویرایشگر و مدیران سایت خبرگزاری فارس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
02:00 - 20 فروردین 1405

46 بازدید