از کدام دین و ایمان حرف میزنید؟ دین برابری و برادری این بود؟ آیا شما مسلمان هستید یا از این دین به عنوان پوشش استفاده میکنید#اینترنت را برای مردم عادی بسته اید درست عین یزید که آب را بست شما چه فرقی با یزید ملعون دارید درحالی که #اینترنت_بین_الملل راهی بود برای پدری که شرمنده به خانه نرود؟
و این را امنیت خطاب میکنید؟ در حالی که دارید دشمن تراشی میکنید بین دولت و مردم؟ چگونه است که{مریم فلاحی} آزادانه در اینستا و واتساپ چرخش می‌کند درست مثل پدرشان ک چرخشی بوده؟#اینترنت_آزاد حق تمامی مردم ایران بوده اینترنت بخشی از زندگی مردم هست و زندگی مردم فروشی نیست که آنها را بفروشید!
#نه_به_اینترنت_طبقاتی اینترنت پرو تبعیض است✍🏼یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار:اینترنت آزاد، حق همگانی است؛ نه امتیازی برای فروش.«اینترنت پرو» یعنی طبقاتی‌کردن یک حق عمومی و وادار کردن مردم به انتخاب میان «شرافت» و «رفاه».حق مردم را قطره‌چکانی نفروشید؛ تبعیض را هم به اسم «خدمت ویژه» جا نزنید!
17:23 - 31 فروردین 1405