با گذشت چندین روز از این شرایط جنگی و آتش بس به چه دلیلی هنوز #اینترنت_بین_الملل هنوز متصل نشده اگر ما با دشمنی بزرگ آمریکا جنگیده و آن را شکست داده ایم، چه چیزی وجود دارد که با وصل #اینترنت_آزاد از آن هراس داریم؟ #اینترنت در این دوره بخشی حیاتی از زندگی مردم عادی است!
بهتر است هرچه زود تر دسترسی عموم مردم عادی به #اینترنت_بین_الملل انجام شود تا مردم ب زندگی عادیشان برگردند،مردم آشکارا متعرض و خسته هستند از این شرایط! بی تفاوتی به خواسته مردم شریف ایران بی تفاوتی به ایران عزیز و خیانتی بزرگ و نابخشودنی محسوب می‌شود
02:00 - 24 فروردین 1405