1 اردیبهشت 1405

کاهش مصرف بنزین با همراهی مردم

مدیر امور مصرف شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اعلام کاهش قابل‌توجه مصرف بنزین در پی همکاری مردمی در جنگ ۴۰ روزه، گفت: این روند از طریق کاهش ترددهای غیرضروری، تقویت حمل‌ونقل عمومی و استفاده گسترده‌تر از سوخت‌های جایگزین تداوم یابد.
البته این کاهش مصرف ها از فقر مردم میاد... همین الان مواد غذایی به وفور تو بازار موجوده...اما مردم ندارن که بخرند.به لطف سیاست های همیشگی شما #اینترنت هم شد جز چیزای لوکس.مردمم اعتراض کنن برچسب اختشاشگر میچسبونید
18:21 - 1 اردیبهشت 1405