پیشنهادها

روغن ریخته و پویش پیوستن به حزب الله

مدتهاست پویش هایی تحت عنوان درخواست از مسئولان برای راه اندازی کاروان به سمت لبنان و غیره می بینم. نمیدونم این دوستان واقعا قصد رفتن دارن یا نه اما میدونم دولت نمیتونه چنین کاری کنه مستقیما. ارسال لشکر به سمت کشور دوست؟! ممکن نیس. پیشنهادی برای این عزیزان دارم: خوداون راه بیفتین سمت همون جبهه مد نظرتون. کی جلوتونو میگیره؟ مسیر: عراق» سوریه» لبنان. اگه بین راه دستگیر یا شهید شدین هم اجرتون با ابا عبدالله. خود امام حسین هم قبل رسیدن به کوفه شهید شدن. یا این کارو بکنید یا مدام پویش نذارین... پویشی که میدونین اگه رای بیاره هم از عهده دولت و حاکمیت خارجه. اینو عرض کردم تا مردم خدای نکرده فکر نکنن دارین بلوف میزنین و روغن ریخته رو نذر امامزاده میکنین.

0
100
گزارش از مطالبه
23:58 - 23 فروردین 1405