12 فروردین 1405

شلیک موشک‌های ایران از هفته آینده شدت می‌گیرد

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه وضعیت تنگه هرمز امروزه بزرگترین شکست استکبار است از تعریف یک نظام حقوقی جدید برای تنگه هرمز تعریف خبر داد و گفت: از هفته آینده شدت موشک های ایران به سمت پایگاه‌های آمریکایی و منافع استکباری اسرائیل بسیار بیشتر خواهد شد.
اونا زیر ساخت میزننما ام میگیم ایشالا از هفته دیگه می‌زنیمشون خیلی جالبه
13:32 - 12 فروردین 1405

108 واکنش
16٫1k بازدید



2 پاسخ

@YEKTAIII4412 فروردین 1405
در پاسخ به و
اخبار بهت نمیرسه که ما داریم زیرساخت های اونا رو می زنیم؟

تصویر نمایه‌ی ‌خدا دقیقا کدوم طرفیه؟‌
@Vajihedd12 فروردین 1405
در پاسخ به و
کشور ما مثل اسکلا تازه یک هفته قبلم خبر میده قشنگ وقت جابجایی داشته باشن