9 بهمن 1404

کاش همه ایرانی‌ها یک بار به آمریکا بروند

«دست‌هایم بعد از گذشت ۳ ماه از آزادی، هنوز ورم دارند بس که دستبندها را محکم می‌بستند. به قاضی آمریکایی گفتم: من تخصص رادیولوژی دارم و در آمریکا ۲۰ مرکز پرتونگاری دایر کردم. ۳۰ سال است دارم به مردم شما خدمت می‌کنم. رفتاری که با من کردید، شایسته نبود...» اینها را مرد جاافتاده‌ای می‌گوید که ماحصل ۳ دهه…نمایش بیشتر
حالا که انقدر بده به لاریجانی بگید دخترش برگردونه ، طفلکی تو غربت و بی پولی
16:08 - 9 بهمن 1404

60 واکنش
9153 بازدید



1 پاسخ

@Jaber180329 بهمن 1404
در پاسخ به و
ظاهرا قراره برگرده