اولا: کره شمالی یک دیکتاتوری خالصه و قوانین به شدت ظالمانه ای برای مردم خودش داره. پس اونو الگوی خودمون قرار ندیم.دوما: طبق فتوای رهبر، سلاح هسته ای حرام هست. بنابراین هدف وسیله رو توجیه نمیکنه. نمیشه از حرام برای حفظ نظامی که ادعای برپایی اسلام رو داره استفاده کرد.سوما: مردم عادی نابود میشن.
