روزمون رو با اکسپلور روبیکا شروع کردیم.فقط اون نوتلا #اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #اینترنت_بین_الملل
13:53 - 20 فروردین 1405

8 واکنش
1708 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌یک فرد با ادب (نسخه ۲)‌
@Yeki_10020 فروردین 1405
در پاسخ به
نه داش ببین این الان چیش از اینستا کمتره؟؟؟؟؟غرب زده نشو خود تحقیری نکن دوست عزیز!!!!!!#اینترنت_آزاد #اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید