تجهیز نیروهای امنیت در بالاترین سطح جهانی

يطلب

نیروهای امنیت‌ کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنید

با توجه به جنگ اغتشاش آشوبگران ملاحظه می‌شود نیروهای انتظامی و بسیج‌، از امکانات مناسب در شان و جایگاه محافظان امنیت برخوردار نیستند، یا اجازه‌ی استفاده از تجهیزات را ندارد، از این رو، در چند روز گذشته متاسفانه شاهد شهادت مدافعان‌مان بودیم. لذا لازم است قدرت و جایگاه پلیس و بسیج ترمیم و افزایش پیدا کند. لازمه‌ تصویب چند لایحه‌ی حمایتی از پلیس و بسیج در مجلس، به صورت فوری و جدی ، احساس می‌شود

آقای قالیباف، آقای رادان

10٬000
50٬000
01:15 - 12 يناير 2026



116 الإجابة

‌9**3558‌ صورة الملف الشخصي
@user170910091319665009412 يناير 2026
تعليقًا على
https://farsnews.ir/user1709100913196650094/1768109880536560097لطفا حمایت فرماییدبرای ایرانی آبادتر و امن تر و قطع نغس و دست دشمنیاعلی
‌9**3558‌ صورة الملف الشخصي
9**3558

@user1709100913196650094  •  11 يناير 2026

يطلب

فضای مجازی تحت پوشش نیروهای نظامی قرار گیرد

چرا باید شبکه‌هایی در کشور فعال باشند که باعث نفوذ دشمن، شستشوی مغزی مردم و ایجاد و نشر خبرهای دروغ و ضد ایرانی، تهییج کاذب و ایجاد فنته و باعث و بانی شهید و زخمی شدن هموطنان مون شود. وقتی دولت به هر دلیل واهی و پوچ نمی‌خواهد این کار واجب و حیاتی را انجام بدهد باید شورای عالی فضای مجازی از دست دولت خارج و تحت پوشش نیروهای نظامی که حامی و جان بر کف واقعی مردم هستند، قرار بگیرد. کفتارها در کمین ایران جان‌مان هستند.

1000
10٬000

@reza_iran2312 يناير 2026
تعليقًا على
ر
رضا ایران

@reza_iran23  •  12 يناير 2026

يطلب

اینترنت گران، بی کیفیت؛ مسئولین، پاسخگو باشید!

با سلام به عنوان کاربران اینترنت، ما شاهد کاهش چشمگیر کیفیت خدمات اینترنت هستیم. اینترنت به طور فزاینده ای کند، ناپایدار و با هزینه بسته های زودتمام شدنی همراه است. این وضعیت، زندگی روزمره و فعالیت های آنلاین ما را با مشکل جدی مواجه کرده است. ما، کاربران ، از مسئولین این شرکت های خدمات اینترنت میدهند می خواهیم که پاسخگو باشند و علت این مشکلات را به طور شفاف بیان کنند. مشکلات اصلی: 1. کیفیت اینترنت پایین: •کند بودن سرعت: سرعت اینترنت به طور قابل توجهی کاهش یافته و حتی برای انجام کارهای ساده مانند مرور وب و تماشای ویدیو مناسب نیست. • ناپایداری اتصال:اتصال اینترنت ایرانسل به طور مکرر قطع و وصل می شود و این موضوع، کارایی و بهره وری ما را مختل می کند. •مشکلات سیگنال:در بسیاری از مناطق، سیگنال اینترنت ضعیف است و کاربران قادر به استفاده از اینترنت نیستند. 2. هزینه بسته های اینترنتی بالا و زودتمام شدن: •قیمت بسته های گران: بسته های اینترنتی به طور فزاینده ای گران شده اند و با توجه به کیفیت پایین خدمات، این افزایش قیمت غیر موجه است. •زودتمام شدن بسته ها: بسته های اینترنتی به طور غیرمنتظره و زودتر از موعد تمام می شوند و ما مجبور به خرید بسته های جدید می شویم. •عدم شفافیت در مصرف بسته:مصرف بسته ها به طور دقیق و شفاف اعلام نمی شود و این موضوع، باعث سوء ظن و نارضایتی کاربران شده است. علت گران شدن و کاهش کیفیت (سوالاتی که باید پاسخ داده شود): ما از مسئولین می پرسیم: •چرا قیمت بسته های اینترنتی به طور مداوم افزایش می یابد؟ هزینه های عملیاتی شرکت چگونه تغییر کرده اند که این افزایش قیمت را توجیه می کند؟ •چرا کیفیت اینترنت با وجود سرمایه گذاری های انجام شده، کاهش یافته است؟مشکلاتی در زیرساخت شرکت وجود دارد؟ •چرا بسته های اینترنتی به طور غیر منتظره زودتمام می شوند؟الگوریتم مصرف بسته ها چگونه کار می کند؟ •چرا شفافیت در مصرف بسته ها وجود ندارد؟ کاربران چگونه می توانند به مصرف بسته های خود دسترسی پیدا کنند؟ ما می خواهیم: پاسخ شفاف از مسئولین شرکت دریافت کنیم. کیفیت اینترنت ایرانسل را بهبود بخشیم. قیمت بسته های اینترنتی را تعدیل کنیم. شفافیت در مصرف بسته ها را افزایش دهیم. دعوت به اقدام: ما از تمام کاربران دعوت می کنیم تا این موضوع را به اطلاع مسئولین برسانیم و در این تلاش برای بهبود کیفیت خدمات مشارکت کنید. #کیفیت_اینترنت #هزینه_بسته #شفافیت #حقوق_کاربران

وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، بسته‌های اینترنتی، وزارت ارتباطات، اپراتورهای ایرانسل،رایتل و همراه اول

1000
10٬000

@reza_iran2312 يناير 2026
تعليقًا على
ر
رضا ایران

@reza_iran23  •  12 يناير 2026

يطلب

اینترنت گران، بی کیفیت؛ مسئولین، پاسخگو باشید!

با سلام به عنوان کاربران اینترنت، ما شاهد کاهش چشمگیر کیفیت خدمات اینترنت هستیم. اینترنت به طور فزاینده ای کند، ناپایدار و با هزینه بسته های زودتمام شدنی همراه است. این وضعیت، زندگی روزمره و فعالیت های آنلاین ما را با مشکل جدی مواجه کرده است. ما، کاربران ، از مسئولین این شرکت های خدمات اینترنت میدهند می خواهیم که پاسخگو باشند و علت این مشکلات را به طور شفاف بیان کنند. مشکلات اصلی: 1. کیفیت اینترنت پایین: •کند بودن سرعت: سرعت اینترنت به طور قابل توجهی کاهش یافته و حتی برای انجام کارهای ساده مانند مرور وب و تماشای ویدیو مناسب نیست. • ناپایداری اتصال:اتصال اینترنت ایرانسل به طور مکرر قطع و وصل می شود و این موضوع، کارایی و بهره وری ما را مختل می کند. •مشکلات سیگنال:در بسیاری از مناطق، سیگنال اینترنت ضعیف است و کاربران قادر به استفاده از اینترنت نیستند. 2. هزینه بسته های اینترنتی بالا و زودتمام شدن: •قیمت بسته های گران: بسته های اینترنتی به طور فزاینده ای گران شده اند و با توجه به کیفیت پایین خدمات، این افزایش قیمت غیر موجه است. •زودتمام شدن بسته ها: بسته های اینترنتی به طور غیرمنتظره و زودتر از موعد تمام می شوند و ما مجبور به خرید بسته های جدید می شویم. •عدم شفافیت در مصرف بسته:مصرف بسته ها به طور دقیق و شفاف اعلام نمی شود و این موضوع، باعث سوء ظن و نارضایتی کاربران شده است. علت گران شدن و کاهش کیفیت (سوالاتی که باید پاسخ داده شود): ما از مسئولین می پرسیم: •چرا قیمت بسته های اینترنتی به طور مداوم افزایش می یابد؟ هزینه های عملیاتی شرکت چگونه تغییر کرده اند که این افزایش قیمت را توجیه می کند؟ •چرا کیفیت اینترنت با وجود سرمایه گذاری های انجام شده، کاهش یافته است؟مشکلاتی در زیرساخت شرکت وجود دارد؟ •چرا بسته های اینترنتی به طور غیر منتظره زودتمام می شوند؟الگوریتم مصرف بسته ها چگونه کار می کند؟ •چرا شفافیت در مصرف بسته ها وجود ندارد؟ کاربران چگونه می توانند به مصرف بسته های خود دسترسی پیدا کنند؟ ما می خواهیم: پاسخ شفاف از مسئولین شرکت دریافت کنیم. کیفیت اینترنت ایرانسل را بهبود بخشیم. قیمت بسته های اینترنتی را تعدیل کنیم. شفافیت در مصرف بسته ها را افزایش دهیم. دعوت به اقدام: ما از تمام کاربران دعوت می کنیم تا این موضوع را به اطلاع مسئولین برسانیم و در این تلاش برای بهبود کیفیت خدمات مشارکت کنید. #کیفیت_اینترنت #هزینه_بسته #شفافیت #حقوق_کاربران

وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، بسته‌های اینترنتی، وزارت ارتباطات، اپراتورهای ایرانسل،رایتل و همراه اول

1000
10٬000

@reza_iran2312 يناير 2026
تعليقًا على
ر
رضا ایران

@reza_iran23  •  12 يناير 2026

يطلب

اینترنت گران، بی کیفیت؛ مسئولین، پاسخگو باشید!

با سلام به عنوان کاربران اینترنت، ما شاهد کاهش چشمگیر کیفیت خدمات اینترنت هستیم. اینترنت به طور فزاینده ای کند، ناپایدار و با هزینه بسته های زودتمام شدنی همراه است. این وضعیت، زندگی روزمره و فعالیت های آنلاین ما را با مشکل جدی مواجه کرده است. ما، کاربران ، از مسئولین این شرکت های خدمات اینترنت میدهند می خواهیم که پاسخگو باشند و علت این مشکلات را به طور شفاف بیان کنند. مشکلات اصلی: 1. کیفیت اینترنت پایین: •کند بودن سرعت: سرعت اینترنت به طور قابل توجهی کاهش یافته و حتی برای انجام کارهای ساده مانند مرور وب و تماشای ویدیو مناسب نیست. • ناپایداری اتصال:اتصال اینترنت ایرانسل به طور مکرر قطع و وصل می شود و این موضوع، کارایی و بهره وری ما را مختل می کند. •مشکلات سیگنال:در بسیاری از مناطق، سیگنال اینترنت ضعیف است و کاربران قادر به استفاده از اینترنت نیستند. 2. هزینه بسته های اینترنتی بالا و زودتمام شدن: •قیمت بسته های گران: بسته های اینترنتی به طور فزاینده ای گران شده اند و با توجه به کیفیت پایین خدمات، این افزایش قیمت غیر موجه است. •زودتمام شدن بسته ها: بسته های اینترنتی به طور غیرمنتظره و زودتر از موعد تمام می شوند و ما مجبور به خرید بسته های جدید می شویم. •عدم شفافیت در مصرف بسته:مصرف بسته ها به طور دقیق و شفاف اعلام نمی شود و این موضوع، باعث سوء ظن و نارضایتی کاربران شده است. علت گران شدن و کاهش کیفیت (سوالاتی که باید پاسخ داده شود): ما از مسئولین می پرسیم: •چرا قیمت بسته های اینترنتی به طور مداوم افزایش می یابد؟ هزینه های عملیاتی شرکت چگونه تغییر کرده اند که این افزایش قیمت را توجیه می کند؟ •چرا کیفیت اینترنت با وجود سرمایه گذاری های انجام شده، کاهش یافته است؟مشکلاتی در زیرساخت شرکت وجود دارد؟ •چرا بسته های اینترنتی به طور غیر منتظره زودتمام می شوند؟الگوریتم مصرف بسته ها چگونه کار می کند؟ •چرا شفافیت در مصرف بسته ها وجود ندارد؟ کاربران چگونه می توانند به مصرف بسته های خود دسترسی پیدا کنند؟ ما می خواهیم: پاسخ شفاف از مسئولین شرکت دریافت کنیم. کیفیت اینترنت ایرانسل را بهبود بخشیم. قیمت بسته های اینترنتی را تعدیل کنیم. شفافیت در مصرف بسته ها را افزایش دهیم. دعوت به اقدام: ما از تمام کاربران دعوت می کنیم تا این موضوع را به اطلاع مسئولین برسانیم و در این تلاش برای بهبود کیفیت خدمات مشارکت کنید. #کیفیت_اینترنت #هزینه_بسته #شفافیت #حقوق_کاربران

وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، بسته‌های اینترنتی، وزارت ارتباطات، اپراتورهای ایرانسل،رایتل و همراه اول

1000
10٬000

@user170910131495970438012 يناير 2026
تعليقًا على
مظلوم ترین قشر و صف اول مبارزه با وحوش اغتشاشگر همین محافظان امنیت هستن ک اغلب باید بدون استفاده از سلاح درگیری را غائله بدن انگاری می خوان امر به معروف و نهی از منکر کنن در صورتی ک اغتشاشگر جماعت با انواع سلاح های سرد و گرم و فقط ب نیت صدمه زدن وارد خیابون میشه .. کاش بچه های مسئولان رو اینجور مواق…أظهر المزيد

@user170909998067485636712 يناير 2026
تعليقًا على
تا زمانیکه نیروی نظامی شما نه حق تیر داره نه تجهیزات مناسب، هر دفعه اغتشاش گر جری تر میشه. لعنت بر مسئولین بی تفاوت و بیخیال که دست نیرو رو میبندن...

@khanoommoallem_31312 يناير 2026
تعليقًا على
مظلوم نیروی انتظامی،،، مظلوم حافظان امنیت....جوون مردم دست خالی تو شهر خودش تیکه تیکه بشه،بعد پسر فلان مسول پای توتیتر تند تند توییت بزنه و چرت بگه....

@reza_iran2312 يناير 2026
تعليقًا على
ر
رضا ایران

@reza_iran23  •  12 يناير 2026

يطلب

حفظ ماهیت ازاد اینترنت ایران

محضر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و اعضای محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام، اینجانبان و بسیاری از فعالان حوزه فناوری، کسب‌وکارها و شهروندان نگران، با توجه به بحث‌های اخیر پیرامون ملی شدن اینترنت، این نامه را تنظیم و تقدیم می‌داریم. ملی شدن اینترنت، با اهداف اعلام شده، با چالش‌های جدی همراه است: •تضعیف نوآوری:محدودیت‌های دولتی، سرمایه‌گذاری را کاهش داده و مانع ظهور کسب‌وکارهای نوپا می‌شود. •کاهش رقابت:انحصار دولتی، به کاهش کیفیت خدمات و افزایش قیمت منجر خواهد شد. •محدودیت دسترسی به اطلاعات: کنترل دولتی، دسترسی به اطلاعات و محتوای متنوع را محدود کرده و مانع توسعه فرهنگی و آموزشی می‌شود. •عدم انطباق با استانداردهای جهانی: ایجاد زیرساخت‌های جداگانه، باعث انزوای اینترنت ایران از فضای جهانی و از دست دادن مزایای آن خواهد شد. •حملات سایبری: تمرکز زیرساخت‌ها در یک نهاد دولتی، ریسک حملات سایبری را به شدت افزایش می‌دهد. راهکار: به جای ملی شدن، بر تقویت همکاری بین‌المللی، توسعه زیرساخت‌ها توسط بخش خصوصی و ایجاد چارچوب‌های قانونی شفاف و مبتنی بر حقوق شهروندی تمرکز شود. همچنین، اصلاح قوانین مربوط به محتوا و امنیت سایبری، با در نظر گرفتن آزادی بیان و حریم خصوصی افراد، ضروری است. با تجدید احترام، فعالان حوزه فناوری و شهروندان نگران.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی

100
1000

@Argada13 يناير 2026
تعليقًا على
الان پیگیری شده این؟

‌محمد حکمتی‌ صورة الملف الشخصي
@mhekmati13 يناير 2026
تعليقًا على و

صاحب المنشور حذف منشوره.


‌وحید تنهاتر‌ صورة الملف الشخصي
@Vahid136913 يناير 2026
تعليقًا على
آقای بهزادیان وقتی از چیزی خبر نداری الکی مطالبه گری نکن اینا ماموران جان بر کف ایران و مردم بخصوص رهبر عزیزمان هستند و نمیخواهند با مردم که اعتراض دارند مثل ماموران امریکایی برخورد کنن اینجا ایرانه سرزمین اقوام و رنگهاست همانطور که فرمانده شان گفت:مردم حریف ما نیستند و دوست نداریم آسیبی به آنها بزن…أظهر المزيد

‌فقط انتقاد‌ صورة الملف الشخصي
@montaghed_sakht13 يناير 2026
تعليقًا على
دنبالش نباش که نمیشه. میخواست بشه بعد هزاران شهید در سیستان یه خودرو ضد گلوله به اونا میدادن ... برا سیستم حکمرانی کشور ما پول ارزشش از جان انسانها مهمتره.. اسلحه نمیدین چون تو اغتشاشات کشتهذسازی نشه . شیشه خودرو اون سرباز بدبختی که تو سیستان خدمت میکنه به چه بهونه ای ضد گلوله نمیشه . با فروش یک ق…أظهر المزيد

‌تسنیم محمدی‌ صورة الملف الشخصي
@Tasnim61113 يناير 2026
تعليقًا على
در حد جهانی ؟؟ در حد همایون شجریان که هر فتنه ای سردمدار فتنه و آشوبه بعد هم که آبها از آسیاب میافته مردم شهید میشن بر میگردن راحت و ملتو درگیر این میکنن که کنسرتش تو ازادی برگزار میشه یا نه !!!! یا اون شاه علی دایی که تو ایران بخور بخور تریلیونی داره هر غلطی دلش میخواد میکنه زنش را مثل فرح تو ج…أظهر المزيد

@user170910123123200164413 يناير 2026
تعليقًا على
از پویش شما حمایت شد از پویش من حمایت کنید https://farsnews.ir/user1709101231232001644/1767041954927130484
م

@user1709101231232001644  •  30 ديسمبر 2025

يطلب

تحکیم بازدارندگی

با توجه به تشدید تهدیدات علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و ضرورت ارتقای همه‌ جانبه توان بازدارندگی ،ساخت سلاح هسته‌ای و افزایش برد موشک ها به ۱۳ هزار کیلومتر بسیار لازم و ضروری می باشد. این گام سرنوشت‌ساز، ضامن بقا و امنیت ملی در برابر تهدیدات موجود و آینده خواهد بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، رهبری، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

1000
10٬000

@user170910123123200164413 يناير 2026
تعليقًا على
از پویش شما حمایت شد از پویش من حمایت کنید https://farsnews.ir/user1709101231232001644/1767041954927130484
م

@user1709101231232001644  •  30 ديسمبر 2025

يطلب

تحکیم بازدارندگی

با توجه به تشدید تهدیدات علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و ضرورت ارتقای همه‌ جانبه توان بازدارندگی ،ساخت سلاح هسته‌ای و افزایش برد موشک ها به ۱۳ هزار کیلومتر بسیار لازم و ضروری می باشد. این گام سرنوشت‌ساز، ضامن بقا و امنیت ملی در برابر تهدیدات موجود و آینده خواهد بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، رهبری، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

1000
10٬000

@user17683055352013 يناير 2026
تعليقًا على
بیچاره نیرو انتظامی حتی گازاشک آور یا حتی خنده آور هم نداره ووووای خوبه قالیباف فرمانده بووود آخ دیگه چی بگیم اصلا گفتن داره

‌Sarbaz Vatan‌ صورة الملف الشخصي
@Sarbazvatanx13 يناير 2026
تعليقًا على
بدجه نظامی را کاهش دادند، چرا که جیب دزدها مهمتره

‌9**3558‌ صورة الملف الشخصي
@user170910091319665009413 يناير 2026
تعليقًا على
https://farsnews.ir/user1709100913196650094/1768109880536560097لطفا حمایت فرماییدبرای ایرانی آبادتر و امن تر و قطع نغس و دست دشمنیاعلی
‌9**3558‌ صورة الملف الشخصي
9**3558

@user1709100913196650094  •  11 يناير 2026

يطلب

فضای مجازی تحت پوشش نیروهای نظامی قرار گیرد

چرا باید شبکه‌هایی در کشور فعال باشند که باعث نفوذ دشمن، شستشوی مغزی مردم و ایجاد و نشر خبرهای دروغ و ضد ایرانی، تهییج کاذب و ایجاد فنته و باعث و بانی شهید و زخمی شدن هموطنان مون شود. وقتی دولت به هر دلیل واهی و پوچ نمی‌خواهد این کار واجب و حیاتی را انجام بدهد باید شورای عالی فضای مجازی از دست دولت خارج و تحت پوشش نیروهای نظامی که حامی و جان بر کف واقعی مردم هستند، قرار بگیرد. کفتارها در کمین ایران جان‌مان هستند.

1000
10٬000

‌حامد رحمانی پور‌ صورة الملف الشخصي
@rahmanipour13 يناير 2026
تعليقًا على
سلام هموطن عزیزوقت به خیر لطفا از این مطالبه حمایت کنیدhttps://fna.ir/pWKDZو آن را باز نشر دهیدسپاسگزارم ارزش دلاری یارانه و کالابرگ پرداخت شودیا بهتر از دلار قیمت روز طلاأظهر المزيد
‌حامد رحمانی پور‌ صورة الملف الشخصي
حامد رحمانی پور

@rahmanipour  •  11 يناير 2026

ارزش دلاری یارانه و کالابرگ پرداخت شود
يطلب

ارزش دلاری یارانه و کالابرگ پرداخت شود

با توجه به اینکه سالها است که باید از دلار فاصله می‌گرفتیم ولی دولتمردان همچنان بر آن اصرار دارند و خسارت های زیادی از دلاری بودن اقتصاد در زندگی عموم جامعه دیده ایم لطفاً دولت یارانه و کالابرگ را به دلار محاسبه کند و به نرخ روز دهد این امر حداقل ۲ دستاورد مهم دارد ۱. کاهش فشار اقتصادی به مردم با نواسانات دلار ۲. سعی در کنترل قیمت دلار توسط دولت و خروج از وابستگی به دلار

دولت و مجلس و مردم

1000
10٬000

‌اعظم قادری‌ صورة الملف الشخصي
@useAmirA13 يناير 2026
تعليقًا على
دقیقا همیشه نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی با کمترین امکانات باید مقابل اغتشاشگران و معترضان آشوب گر از جان خودشون بگذرند همه این جوانان که برای تامین امنیت این مرز و بوم فداکاری میکننددارای خانواده ای هستند که همیشه نگران و دلواپس این عزیزان هستند