@user170910049248111306423 اسفند 1404در پاسخ به🤨مگه قرار نشد بسته بمونه، به امریکا و متحداش اجازه عبور بدیم؟ این حرکت نفعش برای ما چیه؟ نفعش برای چین هست که قطعنامه رو وتو نکرد! مگر نشه اونجا رو بسته نگه داشت که باید به شکلی ازش کسب درامد کرد هرینه های جنگ تحمیلی رو دراورد اونم فقط به کشورهای دوست اجازه تردد داده بشه با یوان
@Amin_Y23 اسفند 1404در پاسخ بهقبلاً هم ذیل یک گزارشِ مرتبط، پیشنهاد داده بودم که از زبان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) به اعتبار دلار حمله شود.متن پیشنهادی:به کشورهایی که سبد ذخایر ارزیشان از دلار آمریکا تشکیل شده است توصیه میشود هر چه زودتر روند تبدیل ارز مذکور به سایر ارزها را آغاز و تسریع نمایند.
@IranianCivilisation23 اسفند 1404در پاسخ بهپیشنهادهااز شیخنشینهای عرب باید خسارت جنگ را گرفت
امیرنشینهای حاشیه جنوبی خلیج فارس که سالهاست کشورهای خود را به لانه نظامیان آمریکا تبدیل کردهاند، در جنگ تحمیل شده جاری بر ایران، مسوولیت سنگینی دارند. آنها همه اصول و معیارهای اخلاقی و همسایگی و اسلامی و انسانی را زیر پا گذاشته و در جنگ و جنایت علیه ایران و ایرانیان شراکت دارند. حاکمان این کشورها باید چشم به راه روز حسابرسی و حسابکشی باشند. در آن روز (محتوم و انشاءالله نزدیک) نه تنها باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند، بلکه باید در جبران خسارتهای مادی سنگینی که این جنگ در ایران بر جای گذاشته، سهمی مهم و جدی را متقبل شوند. اگر در جنگ دوازده روزه، ایران با شکیبایی و رعایت اصول برادری و همسایگی، از خیانت این کشورها چشمپوشی کرد، این بار این کار را که نمیکنیم بماند ، بلکه تمام خسارتهای جنگ را هم دیر یا زود از آنها خواهیم گرفت.
نهاد محترم ریاست جمهوری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، ارتش
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Dr_h_toomari23 اسفند 1404در پاسخ بهآزادی ۳ نفتکش ایرانی؛ هند هم تسلیم شد
شنیدههای موثق از آزادی سه نفتکش توقیفی ایران در مقابل عبور دو تانکر lng هندی از تنگه هرمز خبر میدهد.نفتکشهای ایرانی ماه گذشته توقیف شده بود.هند هم تسلیم قدرت ایران در تنگه هرمز شد.#ایران_قوی
@Kazemi140423 اسفند 1404در پاسخ بهباید با پول ملی خودمون باشهضمن اینکه باید تعرفه وضع کنیم...عوارض بگیریم
@user17155135199023 اسفند 1404درخواست تقویت ارزش ریال با استفاده از موقعیت راهبردی تنگه هرمزمطالبهدرخواست تقویت ارزش ریال با استفاده از موقعیت راهبردی تنگه هرمز
ایران در قلب مسیر حیاتی انرژی جهان ایستاده؛ جایی که میلیونها بشکه نفت روزانه از تنگه هرمز عبور میکند. این موقعیت استراتژیک، سرمایهای است که میتوان آن را نه برای درگیری، بلکه برای یادآوری قدرت اقتصادی و پولی ایران به کار گرفت. اکنون که کشور در آزمونی بزرگ ایستاده است، فرصت آن رسیده تا از ذخایر انرژی و موقعیت جغرافیایی، پشتوانهای واقعی برای ریال بسازیم و ایران را از وابستگی به دلار و ارزهای بیگانه رها کنیم. محورهای طرح: 1. بورس انرژی با محوریت ریال تشکیل بازار فروش نفت و گاز با پرداختهای مبتنی بر ریال ایران، تا ریال به ارز تجارت منطقهای تبدیل شود. 2. سامانه تسویه منطقهای با ریال ایران اجرای سیستم پرداخت بینکشوری در خلیج فارس که بخشی از مبادلات انرژی و کالا را با ریال انجام دهد. 3. پشتوانه انرژی برای ریال اتصال ارزش ریال به ذخایر نفت و گاز کشور، تا هر واحد پولی ایران پشتوانه واقعی اقتصادی داشته باشد. 4. ریال دیجیتال و تسویه رمزپایه ملی راهاندازی ریال دیجیتال با زیرساخت سریع بینالمللی برای تجارت بدون نیاز به سوئیفت و دلار. 5. توافقات دوجانبه مشوقمحور ارائه تخفیفهای انرژی یا مزایای تجاری به کشورهایی که بخشی از پرداخت را با ریال انجام دهند. هدف نهایی: خلق ریالی قدرتمند که نهفقط نماد پول ملی، بلکه شاخصی از اقتدار اقتصادی ایران در منطقه باشد — ریالی متکی بر انرژی، تجارت، و تکنولوژی، نه بر نرخ دلار. این گام میتواند آغاز دوران جدیدی از اقتصاد مستقل ایرانی باشد؛ اقتصادی که ارزشش از درونِ توان ملی میجوشد، نه از بیرون آن تعیین میشود. دعوت به امضا: ما امضاکنندگان این پویش ، باور داریم که ایران باید از جایگاه راهبردی خود بهره ببرد تا ریال را به واحد معاملاتی منطقهای تبدیل کند و ارزش پول ملی را با قدرت واقعی اقتصاد کشور پیوند دهد. با امضای این پویش، از دولت و نهادهای اقتصادی میخواهیم که طرح ملی تقویت ریال ایران با محوریت تنگه هرمز و انرژی ملی را آغاز کنند. این امضا، گامی است بهسوی استقلال پولی ایران و اقتدار اقتصادی همه ایرانیان.
نهاد محترم ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئولپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
3 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.فقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@fardin_ezzatpour23 اسفند 1404در پاسخ بهاگه ایران کشور هارو مجاب کنه از ریال استفاده کنند بیشتر از همه سودشو ما میبریم لطفا از پویش این طرح حمایت کنید تا سود این بستن تنگه به خود ایرانیان برسه نه کشور های دیگه : https://farsnews.ir/fardin_ezzatpour/1773474364528162416ما شهید دادیم ما فشار تحمل کردیم قاعدتا هم ما باید سود بیشتر رو ببریمدرخواست تقویت ارزش ریال با استفاده از موقعیت راهبردی تنگه هرمزمطالبهدرخواست تقویت ارزش ریال با استفاده از موقعیت راهبردی تنگه هرمز
ایران در قلب مسیر حیاتی انرژی جهان ایستاده؛ جایی که میلیونها بشکه نفت روزانه از تنگه هرمز عبور میکند. این موقعیت استراتژیک، سرمایهای است که میتوان آن را نه برای درگیری، بلکه برای یادآوری قدرت اقتصادی و پولی ایران به کار گرفت. اکنون که کشور در آزمونی بزرگ ایستاده است، فرصت آن رسیده تا از ذخایر انرژی و موقعیت جغرافیایی، پشتوانهای واقعی برای ریال بسازیم و ایران را از وابستگی به دلار و ارزهای بیگانه رها کنیم. محورهای طرح: 1. بورس انرژی با محوریت ریال تشکیل بازار فروش نفت و گاز با پرداختهای مبتنی بر ریال ایران، تا ریال به ارز تجارت منطقهای تبدیل شود. 2. سامانه تسویه منطقهای با ریال ایران اجرای سیستم پرداخت بینکشوری در خلیج فارس که بخشی از مبادلات انرژی و کالا را با ریال انجام دهد. 3. پشتوانه انرژی برای ریال اتصال ارزش ریال به ذخایر نفت و گاز کشور، تا هر واحد پولی ایران پشتوانه واقعی اقتصادی داشته باشد. 4. ریال دیجیتال و تسویه رمزپایه ملی راهاندازی ریال دیجیتال با زیرساخت سریع بینالمللی برای تجارت بدون نیاز به سوئیفت و دلار. 5. توافقات دوجانبه مشوقمحور ارائه تخفیفهای انرژی یا مزایای تجاری به کشورهایی که بخشی از پرداخت را با ریال انجام دهند. هدف نهایی: خلق ریالی قدرتمند که نهفقط نماد پول ملی، بلکه شاخصی از اقتدار اقتصادی ایران در منطقه باشد — ریالی متکی بر انرژی، تجارت، و تکنولوژی، نه بر نرخ دلار. این گام میتواند آغاز دوران جدیدی از اقتصاد مستقل ایرانی باشد؛ اقتصادی که ارزشش از درونِ توان ملی میجوشد، نه از بیرون آن تعیین میشود. دعوت به امضا: ما امضاکنندگان این پویش ، باور داریم که ایران باید از جایگاه راهبردی خود بهره ببرد تا ریال را به واحد معاملاتی منطقهای تبدیل کند و ارزش پول ملی را با قدرت واقعی اقتصاد کشور پیوند دهد. با امضای این پویش، از دولت و نهادهای اقتصادی میخواهیم که طرح ملی تقویت ریال ایران با محوریت تنگه هرمز و انرژی ملی را آغاز کنند. این امضا، گامی است بهسوی استقلال پولی ایران و اقتدار اقتصادی همه ایرانیان.
نهاد محترم ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@binam123 اسفند 1404در پاسخ بهچرا درخواست یوان کنند!درخواست تومان خودمون را بکنیم این چه منطقیه،باز بریم زیر بلیط یه خره دیگه!!خودمون چلاقیم!
@USANR24 اسفند 1404در پاسخ به