Banibu پاسخ داد
@mk140329 فروردین 1405والاستریت ژورنال: ایران از کشتیها هزینه ترانزیت میگیرد
وال استریت ژورنال عنوان کرد که ایران ضمن باز کردن تردد تجاری از تنگه هرمز، به اعمال هزینههای ترانزیت ادامه خواهد داد.
@Amir_Mosavi28 فروردین 1405
@Amir_Mosavi28 فروردین 1405در پاسخ بهمیشه ولی تعداد خیلی کم در حد روزی ۱.۲ اونم دیگه خیلی با ریسک و طرف عمان
این خبر حذف شده است.
این خبر حذف شده است.
Banibu پاسخ داد
@Amir_Mosavi28 فروردین 1405
Banibu پاسخ داد
@Ebrahimrezaei28 فروردین 1405به رفیقِ شفیق ترامپ خوشبین نباشیم!
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:به رفیقِ شفیق ترامپ خوشبین نباشیم!دکتر ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی نوشت: علت فشار دشمن برای خروج یا رقیقسازی مواد و غنیسازی صفر گرفتن توان بازدارندگی ایران برای جنگ بعدی است تا با خیال …نمایش بیشتر
Banibu پاسخ داد
@Amir_Mosavi28 فروردین 1405مشکل اساسی این نیست که یه عده فکر کنن پیروزیم و ما بینظیریم و فلانمشکل اساسی اینه کمتر از ۷ ماه دیگه انتخابات میان دوره ای امریکاست، اگه فشار انرژی و... تو جنگ بهشون وارد میشد انتخاباتو دموکراتها پیروز میشدن که در نتیجه قطعا ترامپ ۴ سال رئیس جمهور نمیموند و استیضاحش میکردن. اما اگه اینجوری که ام…نمایش بیشتر
@Bariban7728 فروردین 1405در پاسخ بهاصن چه نیازی به حمله دوباره آمریکا هس؟ اسرائیل میزنه اونا هم ساپورتش میکنن.
این خبر حذف شده است.
@Bariban7728 فروردین 1405در پاسخ بهتوییت عراقچی خیلی ناشیانه بود، اینا هم باید چهارتا توییت درست حسابی بزنن و روی عوارض و اینا مانور بدن البته اگه واقعا باشه
@Kappa28 فروردین 1405در پاسخ به ومن عاشق لاریجانی بودم(وقتی دبیر شعام شد هرچی فحش بلد بودم بهش کشیدم، ولی بعدش خیلی عاشقش شدم الکی الکی)
@Bariban7728 فروردین 1405در پاسخ به ومن باهاش اختلاف نظر داشتم ولی دیپلمات قابلی بود و در اینجا حداقل میتونست خیلی بهتر عمل کنه. خدا رحمتش کنه.
Banibu پاسخ داد
@Amir_Mosavi28 فروردین 1405
Banibu پاسخ داد
@Bariban7728 فروردین 1405در پاسخ بهمعنی این متن فقط به گل رفتن عوارض تنگهست.خنگولا حداقل دیل می کردید خسارت جنگو با عوارض صاف می کردید.
Banibu پاسخ داد
@Amir_Mosavi28 فروردین 1405
Banibu پاسخ داد
@mohammadreza_dehghan28 فروردین 1405پزشکیان: ۲۷ میلیون شرکتکننده در جان فدا ظرفیتی عظیم برای یاریگری در جامعه است
رئیسجمهور با اشاره به مشارکت ۲۷ میلیون نفری مردم در پویش جان فدا گفت: این ظرفیت عظیم ممکن است لازم نباشد در جبهه بجنگند، اما میتوانند در صحنه جامعه و با کمکهای خود یاریگر باشند. کسی که حاضر است جانش را برای مملکت فدا کند، باید در برابر سختیها آستین بالا بزند، بیاید میدان و به همنوعان خود کمک کن…نمایش بیشتر
Banibu پاسخ داد
@Amir_Mosavi28 فروردین 1405
این خبر حذف شده است.
این خبر حذف شده است.
@Bariban7728 فروردین 1405محاصره برای محاصره هم چرت و پرت بود و هست ولی ما یه کاری کردیم که میتونه بگه جواب داد.
این خبر حذف شده است.
@Bariban7728 فروردین 1405از روز اول جنگ میدونستم هر چی تو عرصه نظامی با چنگ و دندون به دست بیاد اینا یه جا میدن بره ولی باز امیدوار بودم.
Banibu پاسخ داد
@mohammadreza_dehghan28 فروردین 1405مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید
مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.