شما حتی به عنوان یه جاسوس موساد میتونی خیلی راحت بری کباب فروسی سر کوچتون از عمو نادر بخوای که اسم تورو به عنوان یکی از کسایی که اینجا کار میکنه رد کنه تا تو هم #اینترنت پرو بگیرییی پینوشت:صنف کبابفروشان شرایط دریافت اینترنت پرو را دارا هستند و شما کافیه ۵ میلیون تومان بزاری سر جیب عمو نادر ! قطع اینترنت و فروش پرو به بهانه امنیت؟اینترنت گیگی ۵ هزارتومن امنیت رو تامین نمیکنه ولی گیگی ۴۰ هزارتومن امنیته ؟جمع کنید این بساط بازار رانت رو چرا کل ساختار این کشور بر اساس رانت و زیر میزی شکل میگیره آخه ؟ این همه به بهانه های مختلف به سفره مردم فشارآوردیدحالارسیدیدبه اینترتت ؟گیگی۴۰هزارتومن؟
16:04 - 22 اردیبهشت 1405