14 مرداد 1404

پایان رسمی حضور ایران در ویترین جهانی «سیته» فرانسه

با سلب مالکیت رسمی آتلیه‌های ایران در شهرک بین‌المللی هنر پاریس حضور بیش از نیم‌قرنی جمهوری اسلامی ایران در این مجموعه معتبر هنری پایان یافت.
چرا ماتم گرفته‌اید؟ کجایش معتبر است؟ چون چشم‌آبی‌های مو بور درستش کرده‌اند، معتبر است؟توجه غربیان به ما چه اهمیتی دارد؟پنجره (نه ویترین) ما بزرگترین و گسترده‌ترین پنجره فرهنگ و هنر جهان است. بیش از چند هزار سال قدمت دارد و غنی‌ترین ارزش‌های هنری جهانی در آن جای دارد. هر روستای ما، هر ایل و عشیره ما دنیایی از هنر را در درونش جای داده است.به جای زانوی غم بغل کردن، برخاسته و در تمام گستره‌ی کشور، در هر استان یک هنرگاه، هنرگان، هنرآبادگان، یا جهان‌گستر می‌سازیم، همه‌ی کشورهای مستقل جهان را پذیرا می‌شویم، درآمدهای گردشگری ایرانِ جان را فزونی می‌بخشیم و اقتصاد مردم شریف کشورمان را بهتر و بهتر و فزون‌تر می‌کنیم، ان‌شاءالله.
19:44 - 14 مرداد 1404

3 واکنش
4281 بازدید