چرا ماتم گرفتهاید؟ کجایش معتبر است؟ چون چشمآبیهای مو بور درستش کردهاند، معتبر است؟توجه غربیان به ما چه اهمیتی دارد؟پنجره (نه ویترین) ما بزرگترین و گستردهترین پنجره فرهنگ و هنر جهان است. بیش از چند هزار سال قدمت دارد و غنیترین ارزشهای هنری جهانی در آن جای دارد. هر روستای ما، هر ایل و عشیره ما دنیایی از هنر را در درونش جای داده است.به جای زانوی غم بغل کردن، برخاسته و در تمام گسترهی کشور، در هر استان یک هنرگاه، هنرگان، هنرآبادگان، یا جهانگستر میسازیم، همهی کشورهای مستقل جهان را پذیرا میشویم، درآمدهای گردشگری ایرانِ جان را فزونی میبخشیم و اقتصاد مردم شریف کشورمان را بهتر و بهتر و فزونتر میکنیم، انشاءالله.