ایشون برنامه ای برای بازپرداخت خسارات ندارن حالا که جنگ شد دنبال بهونه بودن که جور شد براشون؟ ایشون نمیشه جاسوس دشمن که خسارات ایشون باعث بخش مهمی از نارضایتی جامعه شد؟ یعنی ما هم رانت میگرفتیم الان سیم کارت سفید میدادین بهمون؟ #اینترنت_آزاد
@IranAbadTaAbad13 فروردین 1405در پاسخ بهایشون برنامه ای برای بازپرداخت خسارات ندارن حالا که جنگ شد دنبال بهونه بودن که جور شد براشون؟ ایشون نمیشه جاسوس دشمن که خسارات ایشون باعث بخش مهمی از نارضایتی جامعه شد؟ یعنی ما هم رانت میگرفتیم الان سیم کارت سفید میدادین بهمون؟ #اینترنت_آزاد
@SonofIRI13 فروردین 1405در پاسخ بهبه نظر میرسد؟اقای ترامپ؟!از اول هم مشخص بود از اون ادمای غرب وحشی انتظاری جز این نمیرفت،فقط نیاز داشت چشمها و گوش ها رو وا کرد