من واقعا از خودم عذر میخوام که سعی در آگاهی شما داشتم.متوجه شدم که نون شما در نفهمیدنه خوشبختانه شما در جایگاهی نیستین که راه کار برای اقشار وابسته به اینترنت ارائه بدین.اما بنده میتونم برای اقشار شما یه روانکاو خیلی خوب معرفی کنم البته اگه در مسئله درمان هم مقاومت ب خرج ندین.#اینترنت#جنگ