حسن پلارک» با بیان خاطراتی از دو دهه فعالیت این ستاد، اظهار داشت: انتظار و توقع از ایران اسلامی بهعنوان کشوری شیعی این بود که در حوزه عتبات مقدسه نقشآفرینی کند؛ بهویژه آنکه مردم ایران بیش از سه دهه از زیارت حرمهای مطهر محروم بودند. با فراهمشدن شرایط، حضور ایرانیان در عتبات و انجام خدمات گسترده
توسعه حرم امام علی ۱۴ برابر بیش از ادوار تاریخی
عضو هیات امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات با بیان اینکه توسعه حرم امیرالمومنین (ع) ۱۴ برابر بیش از ادوار تاریخ بوده است، گفت: رژیم بعثی صدام در پی تخریب عتبات بود که پس از سقوط رژیم، با نگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات مؤثری برای عمران حرمها صورت گرفت.
، تحقق یک آرزوی دیرینه بود که این مهم با همتی کاملاً مردمی محقق شد.
20:16 - 11 بهمن 1404