مراسم شب عاشورا با حضور قالیباف و مخبر

مراسم عزاداری شب عاشورای ۱۴۴۸ هجری قمری، شامگاه امروز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمد مخبر دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب، با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی طباخیان و مرثیه‌سرایی حاج سید مجید بنی‌فاطمه در حسینیه ریحانه‌الحسین(س) واقع در باغ‌فیض تهران برگزار شد و حاضران در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به عزاداری پرداختند.عکس: محمد‌حسن اصلانی
حضور پژمان جمشیدی بازیگر در مراسم شب عاشورا در هیئت ریحانة‌الحسین
حضور مهران غفوریان بازیگر در مراسم شب عاشورا در هیئت ریحانة‌الحسین
00:34 - 4 تیر 1405
عکس

1 بازنشر6 واکنش
22٫9k بازدید



16 پاسخ

@user1779895883375 ساعت پیش
در پاسخ به
A
Arya

@user177989588337  •  20 خرداد 1405

با توهین‌کنندگان به مقدسات مردم برخورد کنید
مطالبه

درخواست اشد مجازات برای هتاکان به مقدسات اسلامی در فضای مجازی

حبس دشنام‌دهنده به پیامبر از مباحث فقهی و حقوقی مربوط به حقوق زندانی و درباره حکم زندانی‌کردن کسی است که نسبت به پیامبر اسلام (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) ناسزا می‌گوید. امامیه اتفاق دارند که دشنام‌دهنده به پیامبر اکرم یا یکی از معصومان (علیهم‌السّلام) حتی فاطمه زهرا (سلام‌اللّه‌علیها) واجب القتل است و در این زمینه روایات زیادی وارد شده است. — ماده ۵۱۳، قانون مجازات اسلامی ایران هر کس به مقدسات اسلام یا هر یک از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) اهانت نماید اگر مشمول حکم ساب النبی باشد اعدام می‌شود و در غیر این صورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد. ‎ با توجه به هتاکی مداوم و هدفمند عناصر اسلام ستیز در فضای مجازی به ساحت مقدس این آیین الهی و الوده کردن قلب اجتماع به نارسایی و سیاهی ، ضرورت مقابله قهر آمیز و همراه با حدود شرعی بر تمام مسلمانان واجب است . بدون شک سکوت و خاموشی دستگاه های قضایی و امنیتی نسبت به این سیاهی بزرگ تسهیل کننده این فساد بزرگ اجتماعی می باشد و تباه کننده دنیا و آخرت تمام افراد است. اگر فساد و رشوه و اگر تورم و گرانی و ... را تحمل کردیم ، اگر ربا خواری را پشت چشم نهادیم ، اما اینبار از این مهم نخواهیم گذشت ، اقایان رسماً دین ما را هدف گرفته‌اند سکوت و بی عملی تا کی؟ حضرات مراجع تقلید و برادران و خواهران دلسوز در دستگاه‌های امنیتی به داد اسلام برسید! بدون شک هیچ وسیله تبلیغاتی و اقناع وجود ندارد الا ایجاد وحشت در دل لذت‌جویان از ظلم و بیداد ، از این رو خواهشمندم حتی شده چند ده نفر را حداقل گوشمالی دهند ، بخدا کاری ندارد شناسایی چند حساب کاربری داخلی اینستاگرام یا پیگیری دیپلماتیک برخی از آنها. بدون شک در انحرفات اجتماعی امتحانی بزرگ نهفته و رسالت ما گاهی تنها آن است که وظیفه خود را انجام دهیم .

دفتر مراجع عظام تقلید، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، سازمان اطلاعات سپاه، امنیتی سپاه عملیات بسیج، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روابط عمومی قوه قضاييه، #پلیس_فتا

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌علی‌
@user17091003568961314024 ساعت پیش
در پاسخ به
هیهات منا الذلةنظر دیگری داشتم

@user1708603060254 ساعت پیش
در پاسخ به
منبری عکس نداره ؟شورشو در آوردید همش مداح مداح مداح

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا داورپناه‌
@user1708029314603 ساعت پیش
در پاسخ به
و متاسفانه تزویر موج میزنه

تصویر نمایه‌ی ‌یامهدی ادرکنی‌
@user1768320904362 ساعت پیش
شهید ابراهیم همت:خیانت های آمریکا ونشستن بر سرمیز مذاکره وشیوه های که در زمینه های سیاسی وشکستهای که در زمینه های سیاسی ما از ابرقدرتها میخوریم همتون واقفیدامروز من اینجا به شما میگم اگر این ایران اسلامی واین دولت اسلامی روزی برسر میز مذاکره با ابرقدرتها بشیندصد در صد شکست میخوردمیگید نه اینو تجربه…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌یامهدی ادرکنی‌
@user1768320904361 ساعت پیش
در پاسخ به
آیا می‌دانیدانحرافات در خاص‌ها بیشتر از عام‌هاست؟در طول تاریخ این‌گونه بوده است.همۀ انحرافاتی که به وجود آمده، در خاص‌ها بودهو خاص‌ها، عام‌ها را به انحراف کشانده‌اند!این جملات رو می‌دونید کی گفته؟حاج‌قاسم عزیز خطاب به فرماندهان سپاهحالا مرور کنید در این مدت، چقدر انحرافات از خواص، چه در زمی…نمایش بیشتر

@user17091000644679137561 ساعت پیش
در پاسخ به
سخنران به آقای قالیباف در خصوص مذاکرات، انذارهای لازم را دادند؟ خبرگزاری فارس گزارش دهد

@user17091000873723933771 ساعت پیش
در پاسخ به
تقبل الله ... چجوری شرم نمیکنند اینا بیان بشینن ریلکس روضه رد امان نامه حضرت عباس رو گوش کنن...من دچار شرم نیابتی شدم...

@Enghelaby1 ساعت پیش
در پاسخ به
چرا مخبر کنار قالی نشسته، بگید صفشو از اینا جدا کنه، پیش ملت آبرو داری آقای مخبر

تصویر نمایه‌ی ‌Za T‌
@user1757881201551 ساعت پیش
در پاسخ به
*«لازم است تک‌تک جان‌فدایان بیش از پیش برای پاسداری از #وحدت صفوف منسجم و به‌هم‌پیوسته ملّت اهتمام ورزند و اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند.»*👈رهبر عزیز انقلاب ۷/خرداد/۱۴۰۵

تصویر نمایه‌ی ‌Za T‌
@user1757881201551 ساعت پیش
در پاسخ به
من امیدوارم که ملت عزیز ما همه‌شان همین طوری که با هم متحد هستند و من و تو ندارد در کار، این طور باشند تا ان شاء الله کشورشان حفظ بشود و هیچ کس هم نتواند به شما آسیبی برساند.»*👈امام خمینی (ره) ۲۱/فروردین/۱۳۶۲*

تصویر نمایه‌ی ‌Za T‌
@user1757881201551 ساعت پیش
در پاسخ به
*«با هم یکی باشید؛ در دفاع از نظام اسلامی، در دفاع از کشور #ایران ، ایران عزیز ...»*👈رهبر شهید ۲۷/دی/۱۴۰۴

تصویر نمایه‌ی ‌علیرضا‌
@user170910116171884825826 دقیقه پیش
رهبر انقلاب در پیام کوتاه به صورت صریح و شجاعانه پزشکیان را مستقیم خطاب قرار دادند و فرمودند پیگیر اجرای دقیق تفاهم نامه هستند،پس چرا باز به قالیباف اعتراض می‌کنید؟ نکند نفوذی هستید برای تخریب قالیباف

@Sarbaz_beneshan22 دقیقه پیش
در پاسخ به
متاسفانه مخالفان حاج باقر یک عقب ماندگی آشکار از فهم بالا دارند و درصد زیادی متوجه مشکلات کشور و دشمنی دنیا با ایران نیستند .و اکثرهم لایعقلون

@user17084163755221 دقیقه پیش
در پاسخ به
قالیباف به جای روضه امام حسین علیه السلام بهتره به فرمایش امام حسین علیه السلام عمل کند هیهات من الذله مثل منی با یزید بیعت نمیکند نه اینکه شب اول محرم به صلح و روبوسی یزید زمانه برود بهتره از ولی زمان نائب امام زمان اطاعت کند بنی فاطمه نظر قطعیشون در باب اطاعت از رهبر عزیز چیست ؟

@user17090999915696393226 دقیقه پیش
در پاسخ به
در لبه جهنم....