🔹اگر با #تذکر این آمر به معروف موافقید، نامۀ زیر را امضا کنید👇👉https://asle8.24on.ir/n/1169🔹سایت صبح میمه در مرداد 94 در مطلبی، رفتار رسایی و حسینیان هنگام سخنرانی ظریف و صالحی در مجلس را «خوابستراکسیون» نامید و آن را از جهات مختلف قابل نقد و بررسی دانست. نویسنده حتی منتقدان برجام را در کنار «دلواپسان 88» قرار داد؛ در حالی که بعدها رهبر معظم انقلاب، برجام را خسارت محض خواندند و صراحتاً فرمودند: دلواپسی جرم نیست.🔹 چند پرسش جدی از صبح میمه:اگر خوابیدن نمایندگان، آنقدر اهمیت داشت که در مطلبی تند به آن پرداخته شد، چرا خوابستراکسیون حجتالاسلام حسینی دولتآبادی – نماینده حوزه انتخابیه میمه – هیچگاه مورد نقد این رسانه قرار نگرفت؟چگونه است که خواب رسایی و حسینیان تیتر شد، اما خواب نماینده منطقه صبح میمه از چشم تیزبین این رسانه جا ماند؟چرا صبح میمه، «آبستراکسیون» (خروج عمدی برای از رسمیت انداختن جلسه) را با واژه ساختگی «خوابستراکسیون» همردیف دانست؟ در حالی که خوابیدن هرگز موجب از رسمیت افتادن مجلس نشده و این قیاس از اساس نادرست است.🔹 نکته مهمتردر جریان تصویب برجام، رفتار اعتراضی نمایندگان منتقد – هرچند ممکن است شکل برخی رفتارها پسندیده نبوده باشد – اما اعتراض به روند پنهانکاری و عبور از خطوط قرمز رهبری وظیفه آنان بود. اگر سکوت میکردند، امروز باید پاسخگوی افکار عمومی میبودند.🔹 و اما نکته عجیبترآرشیو سایت صبح میمه امروز در دسترس نیست و حذف شده؛با این حال، این رسانه همچنان در قالب کانال تلگرام و ایتا فعال است.افکار عمومی حق دارد بپرسد:چرا آرشیوی که این مطالب در آن منتشر شده بود، حذف شده است؟انتهای خبر/
آیا صبح میمه به این نتیجه رسیده است که صبح میمه نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتی ؛ و خفته !سایت صبح میمه به قلم مدیر سایت صبح میمه درپنج شنبه ۱ مرداد ماه ۹۴ چنین نوشت:تو نیز اگر بخفتی به زانکه در پوستین خلق افتیعبدالرضا شیبانی – آبستراکسیون یا خوابستراکسیون رسایی و حسینیان در زمان سخن…
صبح میمه به انتقادات پاسخ دهد:
سایت صبح میمه در مرداد ۹۴ در مطلبی، رفتار رسایی و حسینیان هنگام سخنرانی ظریف و صالحی در مجلس را «خوابستراکسیون» نامید و آن را از جهات مختلف قابل نقد و بررسی دانست. نویسنده حتی منتقدان برجام را در کنار «دلواپسان ۸۸» قرار داد؛ در حالی که بعدها رهبر شهیدمان ، برجام را خسارت محض خواندند و صراحتاً فرمودند: دلواپسی جرم نیست.
چند پرسش جدی از صبح میمه:
اگر خوابیدن نمایندگان، آنقدر اهمیت داشت که در مطلبی تند به آن پرداخته شد، چرا خوابستراکسیون حجتالاسلام سید محمود حسینی دولتآبادی – نماینده حوزه انتخابیه میمه – هیچگاه مورد نقد این رسانه قرار نگرفت؟
چگونه است که خواب رسایی و حسینیان تیتر شد، اما خواب نماینده منطقه صبح میمه از چشم تیزبین این رسانه جا ماند؟
چرا صبح میمه، «آبستراکسیون» (خروج عمدی برای از رسمیت انداختن جلسه) را با واژه ساختگی «خوابستراکسیون» همردیف دانست؟ در حالی که خوابیدن هرگز موجب از رسمیت افتادن مجلس نشده و این قیاس از اساس نادرست است.
نکته مهمتر:
در جریان تصویب برجام، رفتار اعتراضی نمایندگان منتقد – هرچند ممکن است شکل برخی رفتارها پسندیده نبوده باشد – اما اعتراض به روند پنهانکاری و عبور از خطوط قرمز رهبر شهیدمان وظیفه آنان بود. اگر سکوت میکردند، امروز باید پاسخگوی افکار عمومی میبودند.
و اما نکته عجیبتر:
آرشیو سایت صبح میمه امروز در دسترس نیست و حذف شده؛
با این حال، این رسانه همچنان در قالب کانال تلگرام و ایتا فعال است.
افکار عمومی حق دارد بپرسد:
چرا آرشیوی که این مطالب در آن منتشر شده بود، حذف شده است؟