20 اردیبهشت 1405

ماموریت زیردریایی‌‌های ارتش در تنگه هرمز

برای نخستین بار در جنگ رمضان، فرمانده نیروی دریایی ارتش از ماموریت زیردریایی‌ها در رصد و رهگیری شناور‌ها در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
زنده و سلامت باشید دلاورمردان نیروی دریایی ارتش.
13:20 - 20 اردیبهشت 1405

8 واکنش
2515 بازدید