مافیای شبکه سلامت به نسیم رفت

پخش فصل جدید مسابقه «شهروند و مافیا» از شنبه یکم بهمن ماه در شبکه نسیم آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه «شهروند و مافیا» در فصل جدید هم از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. این مسابقه به تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی، کارگردانی محمد رجایی و با اجرای علیرام نورایی تا فصل شانزدهم از شبکه سلامت سیما پخش می‌شد و فصل هفدهم از شبکه نسیم روی آنتن رفت. فصل هجدهم این مسابقه هم پس از چهار سال تولید، با اعمال تغییراتی در بخش سناریو و فرم از یکم بهمن ماه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت. راوی اول مسابقه «شهروند و مافیا» در ابتدا بهنام تشکر بود، اما به دلیل هم‌پوشانی شدن این مسابقه با پروژه‌های دیگر این بازیگر از فصل دوم علی‌رام نورایی جایگزین او شد و تاکنون در هفده فصل به عنوان راوی حضور داشته است. «شهروند و مافیا» مسابقه‌ای است که در آن شخص، با آزمون و خطا برای شناسایی نقش اشخاص دیگر تلاش می کند. در این مسابقه اشخاص به صورت پنهانی میان دو گروه آگاه و ناآگاه و دو دسته مافیا و شهروندان تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می کنند تا اشخاص مافیا را شناسایی و برای حذف آن ها رأی دهند. فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا» مهر ۹۸ پخش شده است. پایان پیام/
تلویزیون
تلویزیون
11:12 - 28 دی 1401

2 بازنشر
79 بازدید



1 پاسخ