وزیر ارشاد: امکان سرقت و قاچاق فیلم‌های سینمایی را از بین خواهیم برد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: موضوع قاچاق فیلم مایه ناراحتی است. امکان سرقت و قاچاق فیلم‌های سینمایی را از بین خواهیم برد.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: موضوع قاچاق فیلم مایه ناراحتی است. امکان سرقت و قاچاق فیلم‌های سینمایی را از بین خواهیم برد. وزیر ارشاد ضمن اعلام این مطلب افزود: موضوعی قاچاق که برای یکی دو فیلم اتفاق افتاد، سریعا از سازمان سینمایی توصیح خواستم. وی افزود: به نظر می‌رسد که ظاهرا دزدی به روش فیلم‌برداری از پرده رخ داده است؛ به نظرم باید این قضیه را جمع کنیم. شبکه‌ای که برای بررسی و ارزیابی در وزارتخانه داریم، کاملا مطمئن است و تهیه‌کننده‌ای هم ادعا نکرده است در این فرآیند سرقت رخ داده است. اسماعیلی تاکید کرد: هم اکنون طرحی را گرفتم که با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین امکان این سرقت‌ها را کاملا از بین ببرند. انتهای پیام/
محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد
08:59 - 26 اردیبهشت 1401

2 بازنشر
18 بازدید



1 پاسخ